همزمان با فرارسیدن هفته بسیج؛

دیدار فرمانده و جمعی از مسئولین سپاه ناحیه علی اکبر (ع) با امام جمعه شهرستان اشتهارد

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج ، فرمانده سپاه ناحیه علی اکبر (ع) به همراه جمعی از مسئولین حوزه های بسیج این ناحیه ، با حجت الاسلام داودی امام جمعه شهرستان اشتهارد ، دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۰۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج ، فرمانده سپاه ناحیه علی اکبر (ع) به همراه جمعی از مسئولین حوزه های بسیج این ناحیه ، با حجت الاسلام داودی امام جمعه شهرستان اشتهارد ، دیدار و گفتگو کردند.

دیدار فرمانده و جمعی از مسئولین سپاه ناحیه علی اکبر (ع) با امام جمعه شهرستان اشتهارد

حجت الاسلام داودی امام جمعه شهرستان اشتهارد در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته بسیج افزود : نهاد بسیج ،یکی از یادگاران با ارزش امام راحل است و نیروهای این نهاد در راه احیاء سیره اولیاء الهی ، اسلام و قران ناب محمدی از جان خود گذشتند و در قبل انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و بعد از انقلاب اسلامی همواره در جهت نشر تفکر مکتب حسینی و تشیع همت می کنند.

وی در ادامه بیان کرد : بسیج به وسعت تمام تاریخ اسلام سابقه دارد و هر نیروی جوان یک بسیجی هوشیار در جهت دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است که برای مبارزه با کفر و ورود بیگانگان اماده دفاع از هویت اسلامی است .

در این دیدار سرگرد ترابی ، فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های حوزه بسیج در سطح  شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار