در دومین روز از هفته بسیج (کوهبنان)

برگزاری یادواره شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج می کند

دبیر یادواره شهدای کوهبنان گفت: برگزاری یادواره شهدا ضمن اینکه باعث ماندگاری یاد و خاطره شهیدان والامقام می شود، مروج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

سرهنگ پاسدار عباس زاهدی   در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمان اظهار کرد: با وجود فضای مسموم مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه میان نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا باعث آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا می شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کوهبنان 175 تقدیم نظام اسلامی کرده، که  بیشتر این افراد در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند.
فرمانده سپاه کوهبنان تاکید کرد: این یادواره در راستای کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان  و با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران برگزار می شود وی با اشاره به اینکه مصاحبه با خانواده و همرزمان شهدا  افزود: یک  تیم مستندساز در  شهرستان کوهبنان این کار  را انجام می‌دهند.و شامل برنامه های فرهنگی، هنری و سخنرانی است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا‌ گفت: ورود انقلاب اسلامی به دهه چهارم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مد ظله العالی  دهه پیشرفت و عدالت است بواسطه خون مطهر شهدا و تداوم راه این عزیزان بوده است.
سرهنگ زاهدی دبیر  یادواره شهدای شهرستان کوهبنان   یادآور شد: به برکت امنیت حاکم بر کشور که ثمره خون مطهر شهداست مردم در رفاه و آرامش زندگی می کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.
فرمانده سپاه کوهبنان یاداور شد :یادواره شهدای روز  دوشنبه  با حضور و سخنرانی  پدر و مادر بسیجی شهید محمد حسین حدادیان و روایت گری و اجرای  حاج حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت در سوریه در محل حسینیه سیدالشهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد

ارسال نظرات