كاراته كار خواهر بسيجي افزود : حدود 30 كاراته كار خواهر در روستاي خانقاء از توابع شهرستان خنداب در رشته كيوكوشين فعاليت ميكنند كه داراي استعداد و توانائي خوبي در اين رشته هستند و اكثر اين بانوان داراي مقام هايي خوبي در اين رشته ورزشي هستند.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۱۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ خواهر زهرا غلامي كاراته كار بسيجي از روستاي خانقا و از توابع شهرستان خنداب در گفتگو با خبرگزاري بسيج گفت : مدت 6 سال در رشته كاراته سبك كيوكوشين و با داشتن كمربند سبز فعاليت دارم و از حدود سن 9 سالگي فعاليت در اين رشته رزمي را آغازنمودم و تاكنون به چندين مقام استاني و كشوري نيز دست پيدا كرده ام.

وي در ادامه افزود : حدود 30 كاراته كارخواهر در روستاي خانقا ازتوابع شهرستان خنداب در رشته كيوكوشين فعاليت ميكنند كه داراي استعداد و توانائي خوبي در اين رشته هستند و اكثر اين بانوان داراي مقام هايي خوبي در اين رشته ورزشي هستند.

خواهرغلامي همچنين گفت : در ابتدا كار و به دليل علاقه بسيار به رشته كاراته و به دليل نداشتن امكانات در روستا ، با حضور در شهر جاورسيان و تمرين با يك مربي از شهرستان اراك پرداختم و اين حضور دو سال به طول انجاميد.

ورزشكار كاراته كار بسيجي به مقام هاي كسب شده خود اشاره كرد و افزود: در ادامه فعاليت خود و با حضور يك مربي خانم در روستاي خانقاء تمرينات را با جديت بيشتري دنبال نموديم و در سال 95 مسابقات استاني مقام دوم ، و درهمين سال در سطح كشوري مقام اول را بدست آوردم و در سال 96 هم به مقام سوم رسيدم.

خواهر بسيجي با گلايه و انتقاد از وضعيت ضعيف امكانات اين رشته در روستا گفت : در اين چند سال و با وجود كسب عناوين مختلف استاني و كشوري توسط خواهران بسيجي ورزشكاردر روستاي خانقاء ، هيچگونه امكاناتي وجود ندارد و تمرينات را در داخل پايگاه بسيج كه فاقد شرايط لازم براي اين رشته ورزشي ميباشد ، انجام ميدهيم .

زهرا غلامي در پايان با تشكر از بسيج به خاطر دراختيار گذاشتن مكان پايگاه براي تمرين گفت : انتظار از مسئولان اين رشته در سطح استان و شهرستان اين است كه مكاني را جهت تمرينات خواهران در نظر بگيرند تا شاهد رشد و موفقيت هاي بيشتري در اين رشته ورزشي باشيم .

ارسال نظرات