همزمان با هفته بسیج به همت پایگاه بسیج کوثر ، حوزه 212 حضرت سمیه ، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با عنوان «خانواده مقاوم» برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۸۰۶۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با هفته بسیج به همت پایگاه بسیج کوثر ، حوزه 212 حضرت سمیه ، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با عنوان «خانواده مقاوم»  با حضور بسیجیان خواهر در محل پایگاه برگزار شد .

برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با عنوان «خانواده مقاوم»

استاد زمانی کارشناس مسائل سیاسی در این کارگاه آموزشی هدف از اقتصاد مقاومتی و راهکارهای پیشرفتی را بصورت گسترده بیان کرد و افزود : عدالت اقتصادی و جهاد اقتصادی ، علم اقتصاد ، و به کار گیری روشهای آن در خانواده باید تبیین شود .

وی با تأکید بر اینکه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی باید در دستور قرار گیرد افزود: این گفتمان‌سازی با دو رویکرد اساسی در عرصه تولید و اشتغال باید به‌ عنوان یکی از اهداف مهم و اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی باشد و هر مسئولی نسبت به ارائه یک برنامه عملیاتی مدون اقدامی اساسی انجام دهد.

وی با بیان اینکه توجه به توانمندی استان و بالفعل‌سازی فرصت‌های بالقوه مردم یکی از این اهداف است، افزود:بی‌نیازی و خودکفایی در حوزه امنیت غذایی و شغلی، کاهش فشار بر بازار مصرف از طریق تقویت تولید، بهبود فضای کسب و کار و رونق بخشی به تولید است.

ارسال نظرات