خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان با بیان این که بسیج قابل تحریم نیست از اجرای ۸۵۰ برنامه در گلستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سیدموسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا، ظهر چهارشنبه در مراسم حامیان ولایت گروهان‌های نمونه بسیج کارمندان استان گلستان، اظهار کرد: بسیج در عرصه امنیتی از دهه ۶۰ تاکنون اقدامات مختلف و خوبی داشته و در عرصه‎های امدادی، درمانی، بهداشتی و غیره خدمت کرده است.

حسینی بیان کرد: مقرر شده بود که بسیجیان گلستان در زلزله کرمانشاه طی دو ماه اسکان موقت را برای گروه هدف ایجاد کنند اما در کمتر از ۴۵ روز با روحیه جهادی این اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی گروه‎ های خدمت ‎‎رسان را به مناطق آسیب‎دیده و محروم فرستاده و در هفته بسیج هم۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‎شوند.

حسینی تأکید کرد: همچنین بسیج فعالیت هایی را در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام داده و به واحدهای تولیدی خرد و خانگی کمک می کند.

وی گفت: بسیج توسط دشمنان مورد مطالعه قرار می‎گیرد و به‎عنوان محور و ستون امنیت اسلامی معرفی می‎شود.

حسینی با بیان این که بسیج در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفته است، تأکید کرد: بسیج قابل تحریم نیست زیرا بسیج یک اندیشه، تفکر و فرهنگ بن‎بست‎شکن است.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج برنامه‎های مختلفی در هشت سرفصل و ۱۰۴ عنوان و بیش از ۸۵۰ برنامه در گلستان تدوین شده که بخش‎های مختلف سازندگی، علمی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و غیره اجرا می شود.

حسینی در ادامه به برخی از برنامه ها و پروژه های اشاره کرد که شامل طرح ۴۰ پزشک و ۴۰ مسجد، افتتاح پروژه هدایت آب‎های سطحی در شرق استان، افتتاح  ۱۹ حوزه مقاومت، دو سوله صالحین و دو سوله ورزشی بود./

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها