خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه هدف اصلی انقلاب تمدن نوین اسلامی گفت:بسیج یک فصل بی نظیر و بی بدیل در نظام است
کد خبر: ۹۰۸۰۶۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در جمع مردم محله اسلامی بقیه الله شهرک ولیعصر (عج) در مسجد جامع امام حسین (ع) با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی تحولی در جهان رخ داد افزود: این تحول بهم خوردن نظام دو قطبی جهان بود و آمریکا احساس خطر کرد و استقلال کشوری که ژاندارم منطقه بود و ایدولوژی جدید تعریف کرد که مبارزه با آمریکا و استعمار و رژیم صهیونسیتی بود.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی از همان بدو پیروزی فعالیت خود را ایجاد کرد که کودتا نوژه و ماجرای طبس و جنگ تحمیلی که ثمره آن بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ایجاد ناامنی در نقاط مختلف کشور و تلاش او دچار کردن مشکل در کشور است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب تمدن نوین اسلامی است گفت: دو پایه اصلی این انقلاب شریعت اسلامی و مردم سالاری دینی است و دو چالش هم هست که یک مزاحمت ها و سنگ اندازی امریکا در مقابل ایران است و دوم کمرنگ شدن روحیه و جهت گیری نهضت امام راحل است که اگر دور شویم انقلاب را نمی توانیم به نتیجه برسانیم.
وی ادامه داد: آمریکا دنیا را به سه دسته تقسیم کرده اول کشورهای گوش به فرمان مثل عربستان سعودی که تابع آمریکا و حرف گوش کن هستند و آمریکا با اینها کار ندارد مانند ایران قبل از انقلاب و دوم جریان های که با آمریکا مدارا می کند و یوم جریان های نافرمان و زیر بار زور نمی رود و تنها کشوری که در دولت و مردمش نفوذ نکردند ایران است و معادلات دنیا روی ایران بسته می شود و سردار سلیمانی در جلسه گفت ایران ابرقدرت است.
وی ادامه داد: هر کشوری که در معادلات دنیا اثرگذار است ابرقدرت است و امروز ایران در منطقه صاحب اقتدار و نفوذ است و آمریکا تلاش دارد ایجاد اختلاف بین حکومت و مردم است و جدایی مردم و دولت است.
عبیری با اشاره به تاسیس بسیج توسط امام راحل تصریح کرد: بسیج یک فصل بی نظیر و بی بدیل در نظام بود و هر کجا که بسیج وارد شده در عرصه های مختلف موفقیت های زیادی را شامل حال ما کرده و پیشرفت های زیادی داریم.
وی با بیان اینکه در مقایسه قبل و بعد از انقلاب پیش فت های بسیاری داشتیم گفت: برگزاری نماز و عزادارای حسینی و استقلال همه اینها مرهون خون شهدا ست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها