احمد کریمی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوموسی در همایش فقه بازار:خداوند عز وجل بهترین معامله گر است بدون هیچ واهمه ای با او معامله کنید.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۳۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوموسی در جمع بسجیان اصناف وبازار ضمن تبریک وگرامیداشت هفته وحدت وهفته بسیج ؛ بازاریان واصناف را بازوان توانمند انقلاب خواند وگفت در صحنه هشت سال دفاع مقدس نقش شما یکی از بارزترین ها بود که هرگز فراموش نخواهد شد.
رضایی در ادامه بیان کرد ،نقش وجایگاه اصناف با انصاف پیوند خورده و این رعایت انصاف است که اصناف شیعه را با دیگر کشور ها متمایز نموده وخواسته رهبری انقلاب نیز همین رعایت انصاف است.
این مقام مسئول خطاب به اصناف وبازاریان بسیجی بوموسی اظهار داشت:شما علاوه بر سود مادی در این امر از سود معنوی هم بی نصیب نخواهید بود چرا که شما در حال خدمت رسانی به مردم هستید و این مقوله در اسلام بسیار پر ارزش و دارای اجر اخروی است.
رضایی در پایان گفت خداوند عز وجل بهترین معامله گر است بدون هیچ واهمه ای با او معامله کنید. وهمیشه درحال خدمت رسانی بخود گوشزد کنید که شما یک فرد بسیجی هستید ، یعنی این تفکر بسیجی را فراموش نکنید.

ارسال نظرات