مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: اگرچه خرم‌آباد نیاز به 17 کتابخانه دارد اما در حال حاضر تنها چهار فضای کتابخوانی در این شهرستان فعال است.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرشته طهماسبی  امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ارستان با بیان اینکه طی هفته کتاب و کتابخوانی در لرستان بیش از 380 فعالیت فرهنگی در 30 کتابخانه سطح استان برگزار شد خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته در هر یک از شهرستان‌ها متناسب با وضعیت کتابخانه‌ای، برنامه‌ریزی‌های خاصی جهت ترغیب جوانان به امر مطالعه صورت گرفت.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی در بین زندانیان و مراکز بازپروری بیان داشت: در تلاش هستیم که فرهنگ مطالعه را در بین اقشار مختلف جامعه ترویحج دهیم.

طهماسبی به برخی مشکلات کتابخانه‌های استان اشاره و تصریح کرد: کتابخانه 17 شهریور خرم‌آباد در قسمتی از مدرسه واقع شده و ساختار کتابخانه‌ای ندارد، به همین‌منظور درخواست ایجاد درب مستقلی برای این کتابخانه داریم و اگرچه خرم‌آباد نیاز به 17 کتابخانه دارد اما در حال حاضر تنها چهار فضای کتابخوانی در این شهرستان فعال است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان از آغاز عملیات مقاوم‌سازی در کتابخانه المهدی خرم‌آباد خبر داد و گفت: انتظار می‌رود تا زمان اتمام عملیات، از فضای اداره‌ها برای مطالعه افراد استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات