به همت ناحیه مقاومت بسیج و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز ؛نشست کتابخوان ویژه سربازان در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۶۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، نشست کتابخوان" ویژه سربازان" با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز برگزار شد.
در این نشست که به مناسبت هفته کتاب و آغاز هفته بسیج اجرا شد، 6 عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس توسط 4 نفراز نیروهای پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و 2 نفر از سربازان معرفی شد.
در ابتدای مراسم، علی اصغر سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز، به اهمیت مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتاب جامعه را به رشد و تعالی و پیشرفت می رساند و از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می کند، لذا باید سعی شود فرهنگ کتابخوانی در جامعه فراگیر شود.
سلمانی در ادامه، به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از هر فرصتی برای مطالعه استفاده میکنند و در سخنرانی های ایشان نیز به این نکته تاکید شده است.
سید امیرحسینی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز، ضمن اشاره به اقدام ارزشمند برگزاری نشست های کتابخوان توسط کتابخانه های عمومی بیان داشت: قریب به 2سال است، ناحیه مقاومت بسیج با الهام گرفتن از جلسات معرفی کتاب توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و در راستای تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم، نشست های کتابخوان، به صورت مداوم برگزار می¬شود که در این جلسات 4 الی 5 نفر به معرفی کتاب می پردازند و این برنامه، مورد استقبال سربازان قرار گرفته است.
گفتنی است در این جلسه، کتاب های "طرح کلی اندیشه اسلامی" توسط حجت الاسلام حسن دستجردی، "یادت باشد" توسط سیدجلیل حسینی، "سفرسرخ " توسط سید امیر حسینی، "تعلیم و تربیت اسلامی" توسط مرتضی صادقیان، "شرح مراتب طهارت" توسط علی محمد زارع و "توحید آیت الله دستغیب" توسط حجت الاسلام مهدی کفاش معرفی شدند.‬‬‬
در پایان از معرفی کنندگان کتاب، با لوح سپاس و اهداء کتاب، توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات