در سومین روز از هفته بسیج، بسته های غذایی میان افراد کم برخوردار جامعه توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۳۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، در سومین روز از هفته بسیج و در قالب طرح‌های محرومیت زدایی این نهاد مردمی، بسته‌های غذایی میان افراد کم برخوردار جامعه توسط بسیجیان حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا (س) سراوان توزیع شد.
 
مهدیه سربندی، فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان سراوان گفت: رهبرمعظم انقلاب رفع فقر و محرومیت را از جمله مسائل نظام برمی شمرد و همگان را دعوت به حرکت اساسی برای حل مشکل فرا می خواند همچنین ایشان تلاش برای زندگی محرومان را از اموری می‌داند که باعث رضایت الهی می‌گردد.

وی افزود: مهمترین مساله‌ی که دستگاه‌ها و نظام جمهوری اسلامی کوشش برای رفع فقر و محرومیت در جامعه و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم است.

سربندی ادامه داد: مبارزه با استبداد با فساد با وابستگی باعقب افتادگی و فقرو تلاش برای بهسازی زندگی آنسان‌ها و رفع فقر از زندگی فقرا و مصتضعفان چیز‌های است که مورد رضای الهی است و خدای متعال انسان‌ها را به این چیز‌ها امرکرده است.

مهدیه سربندی فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان سراوان گفت: در راستای کمک و خدمت بی منت به مردم جامعه، امروز چهارشنبه ۳۰ آبان، اقدام به توزیع بسته‌های غذایی میان افراد کم برخوردار جامعه کرده اند.
ارسال نظرات