خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

تبیین ایثارگری های شهدا امروز امری ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای فرهنگی مرند، اقتدار نیروهای مسلح و بسیجیان ایران اسلامی را در طول 200 سال اخیر بی نظیر عنوان کرده و گفت: نشان دادن جلوه های درست ایثارگری های شهدا امری ضروری است.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۳۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: در حال حاضر پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز هم یاد و خاطره شهدا در قلب تمامی مردم این کشور زنده است و این یک نعمت خداوندی برای مردم کشور ایران است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی مردم کشور ایران و به خصوص قشر جوان کشور باید با مطالعه زندگانی شهدا و نشر آن در فضای مجازی، در مقابل هجمه های دشمن استادگی کنند.

حجت الاسلام کاملی فز با اشاره به فتنه های جدید دشمن، بیان کرد: دشمنان این کشور و در راس آن دولت های امریکا و اسراییل با صرف هزینه های فراوان در زمینه فرهنگی درصدد کم رنگ نشان دادن دستاودرهای انقلاب اسلامی ایران هستند که مسئولان باید با حضور گسترده در بین مردم دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را به مردم اعلام کنند.

تبیین ایثارگری های شهدا امروز امری ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم اظهارداشت: جوانان و رزمندگان دلیر کشور ایران با حضور در صدها کیلومتر دورتر از وزن خود ببرپای آرمان های اسلامی و دینی خود جنگیدند و بار دیگر قدرت دینی و بسیجی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام کاملی در پایان، شهرستان مرند را جزو شهرستان های شهید پرور و آماده برای جهاد در برابر مستکبارن عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها