مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی:

اولویت بسیج فقر زدایی و رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی است

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی در جمع کارمندان بسیجی استان، گفت: فقرزدایی و رفع مشکلات فرهنگی، مهم ترین اولویت‌های بسیج در کشور است.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدیوسف شاکری با بیان اینکه روحیه سازش پذیری بسیج و خط مقاومت در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی همچنان پرشور ادامه دارد، اظهار کرد: همانطوری که دشمن ذره ای از خباثت خود علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده است، ملت ایران نیز در دفاع از آرمان ها و حریم نظام جمهوری اسلامی با روحیه انقلابی و بسیجی کوتاه نمی آید.

وی سپس با تبیین تفکر بسیج و آثار آن در سطوح مختلف جامعه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و حماسه ای که بسیجیان خلق کردند، با اقتدار تمام در برابر خواسته های نامشروع استکبار ایستاده و لحظه ای از والاترین آرمان خود دست نمی کشد.

شاکری با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران از نظر استراتژیک یک کشور بی نظیر و بی بدیل است، افزود: امروز این کشور به استقلال سیاسی دست یافته و امیدواریم به استقلال اقتصادی نیز دست یابد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، موقعیت شناسی را از وظایف و مأموریت های اصلی بسیج در شرایط کنونی دانست و گفت: آنچه موجب بوجود آمدن واقعه عاشورا شد، عدم وجود بصیرت در مردم بود.

شاکری خاطرنشان کرد: این ملت بسیجی همچنان در ولایت مداری و دفاع و صیانت از دستاوردهای 40 ساله انقلاب دچار انحراف و کوتاهی نمی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار