خبرهای داغ:
صبح امروز پنج شنبه یکم آذرماه اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیت خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند با حضور علما و فضلای برجسته استان و کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در ادامه سلسله اجلاسیه های کنگره ملی 2هزار شهید استان امروز پنج شنبه اول آذرماه اجلاسیه 72شهید طلبه و روحانیت استان در حسینیه جماران بیرجند در حال برگزاری است.

 

فضلایی همچون آیت الله طبسی، آیت الله قاینی و آیت الله عبادی مهمان برنامه هستند و آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنرانان مجلس هستند.

 

دانشجویان در کنار طلاب و تعدادی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بیش از 3هزار نفر در این محفل معنوی حضور دارند.

 

دقایقی پیش فرازی از قرآن کریم توسط حجت الاسلام شجاع مسئول دارالقرآن آستان قدس رضوی تلاوت شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی مدیر حوزه های علمیه استان در اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیت استان ضمن خیر مقدم به مهمانان این مجلس و تشکر از خادمان محفل شهدا گفت: قریب 2سال است برای برگزاری این اجلاسیه در بسیج طلاب و مجموعه های حوزوی تلاش کردند که این نشست باشکوه و بی نظیر در استان در جمع علما و روحانیون برگزار شود.

 

 

گفتنی است، نقش روحانیون در عرصه های مختلف به خصوص در جبهه های حق علیه باطل در کسوت بسیجی بر کسی پوشیده نیست و استان ما نیز 68شهید روحانی را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

شایان ذکر است، حماسه حوزه های علمیه استان از شبکه خاوران  و از شبکه افق و قرآن در حال پخش است.

 

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها