خبرهای داغ:
طی مصاحبه ای بافرماندهی حوزه مقاومت بسیج بلال حبشی(ع) دزفول برنامه های شاخص این حوزه درهفته بسیج تشریح شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج طی مصاحبه ای با ستواندوم بسیجی هادی طیبی فرماندهی حوزه بلال حبشی (ع) شهرستان دزفول برنامه های شاخص این حوزه در هفته بسیج تشریح شد.

 

ایشان درابتدای سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پرخیروبرکت پیامبرگرامی اسلام(ص)، امام صادق(ع) وهفته وحدت وهمچنین گرامیداشت هفته بسیج ، به هدف استکبار در ایجاد تفرقه وبحران سازی بین مسلمین اشاره وافزود که : استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار باایجاد تفرقه بین مسلمانان در صدد غارت منابع وثروت های ملی آنان می باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه اکثر کشورهای اسلامی در این دام استکبار گرفتار شده اند و این همان چیزی است که مد نظر استکبار در رسیدن به اهداف خود می باشد ، امیدوارم که کشورهای اسلامی با بصیرت هدف استکبار را بشناسند و هرچه سریعتر دست ازهمراهی وهمکاری با استکبار بردارند.

ایشان در ادامه افزودند که : بسیج مظهر وحدت، خدمت، ایستادگی وپیشرفت است ، همانگونه که تاکنون شاهد بوده ایم تفکربسیجی درهر زمینه ای که ورود داشته موفقیت های چشم گیری داشته است ، امید است که درتمامی زمینه ها از تفکر بسیجی و ولایی استفاده شود تاهرچه سریعتر شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

 

وی در پایان بخش سخنان خود به برنامه های شاخص این حوزه در هفته بسیج پرداخت که به شرح ذیل می باشد:

1- رژه موتوری وغبار روبی مزار شهدا

2- یادواره شهدای پایگاه عوسجه به صورت مشترک با دانشگاه سما

3- محفل انس باقرآن کریم پایگاه امیرالمومنین(ع) باحضور قاری بین المللی قرآن حاج ابوالقاسم مقدمی

4- اردوی سه روزه حلقه های صالحین ویژه نوجوانان وجوانان پایگاه امیرالمومنین

5- فراخوانی گردان پایگاه محورعاشورا (پایگاه سیدالشهدا)

ارسال نظرات
پر بیننده ها