مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: توجه مسئولین در سپاه به سمت محرومیت زدایی پیش رفته است.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۸۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
سرهنگ پاسدارعلی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیبج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در نیمروز گفت: سپاه وظیفه خود دانسته است تا در کنار امنیت پایدار بحث محرومیت زدایی را نیز رقم بزند، در همین راستا در چند سال اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در بحث محرومیت زدایی در استان هزینه شده است.

وی افزود: در پانزده سال اخیر فقط در طرح محرومیت زدایی و عمرانی هشت هزار ۴۵۳ طرح بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان سپاه و بسیج در استان سیستان و بلوچستان افتتاح کرده است.

سرهنگ پاسدار جعفری بیان کرد: در روز جاری نیز طرح‌های کارگاه خیاطی، خانه محروم و ایستگاه تصویه آب به نمایندگی از کل طرح‌ها محرومیت زدایی و عمرانی در شهرستان نیمروز افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همچنین به اهمیت ایجاد اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: توانسته ایم نزدیک به ۶ هزار شغل پایدار با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در طول سال‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان ایجاد کنیم.

این مسئول اظهار داشت: همچنین در بحث توزیع سبد‌های معیشتی و همچنین وسایل زندگی در سال‌های اخیر تا کنون ۷۴ میلیارد و شصت و یک میلیون تومان در مناطق محروم به نیازمندان اهداء شده است.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: توجه مسئولین در سپاه به سمت محرومیت زدایی پیش رفته است و با توجه به وضعیت کنونی همانند گذشته قدم‌های بلندی در استان در راستای زدودن غبار محرومیت بر خواهیم داشت.
ارسال نظرات