آغاز افتتاح 75 طرح عمرانی و محرومیت زدایی سپاه در هفته بسیج

به مناسبت دومین روز از هفته بسیج، با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و مسئولین حوزه بسیج سازندگی سپاه استان خانه محرومین روستای شهرک گلخانی نیمروز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز، به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته بسیج، با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و مسئولین حوزه سازندگی سپاه استان خانه محرومین روستای شهرک گلخانی نیمروز افتتاح شد.

سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب محرومیت زدایی و عمرانی ۷۵ طرح در سطح استان در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های دیگری با مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های بهداشتی، خدماتی و مباحث دیگری که ضرورت مردم بوده است از امروز به مناسبت هفته بسیج آغاز شد که امیداست خیر و برکت را برای مردم شهرستان نیمروز به همراه خواهد داشت.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: یکی از خدمات بسیج در بحث محرومیت زدایی است که با اعزام گروه‌های جهادی این طرح‌ها در هفته بسیج و همچنین پس از این هفته ادامه خواهد داشت.

وی از اعزام ۱۱۳ گروه جهادی به مناطق مختلف محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: پس از هفته بسیج نیز طرح‌های محرومیت زدایی همچنان ادامه خواهد داشت در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای برای استان خواهیم داشت که قطعا بخش اعظمی از مشکلات مردم به حداقل خواهد رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار