سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عرصه جنگ اقتصادی نیازمند تفکر و نیرو‌های نخبه بسیجی است که زمینه عبور از مشکلات اقتصادی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۰۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

عرصه جنگ اقتصادی نیازمند تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسبج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل اظهار داشت: عرصه جنگ اقتصادی نیازمند تفکر و نیروهای نخبه بسیجی است که زمینه عبور از مشکلات اقتصادی را فراهم می‌کند و در این زمینه ادامه راه و اهداف شهدای والامقام اولویت اساسی است.

وی با اشاره به اهداف مقدس انقلاب اسلامی نیز بیان کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و در این زمینه ایجاد وحدت و یکپارچگی ملت ایران برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی یک اولویت اساسی است و باید برای قدردانی از رشادت‌های رزمندگان اسلام از جهادگران علم و فناوری حمایت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حمایت از نظریه‌ها و فناوری‌های ایده‌آل و انقلابی برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی لازمه اساسی است و نیاز است از ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان آن طور که باید و شاید عمل کنیم.

بابازاده با اشاره به فعالیت 30 نفر از افراد متخصص در عرصه جهادی استان اظهار کرد: تفکر بسیجی لازمه رسیدن به موفقیت در تمامی عرصه‌ها است و باید با فرصت‌سازی مشکلات اقتصادی را برطرف کرده و با گذراندن برهه‌های سخت زمانی تاریخ‌ساز کشورمان باشیم و پیشرفت و اقتدار کشورمان را به منصه ظهور بگذاریم.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یادآور ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید از ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود برای احیای نهضت انقلاب حسینی استفاده کنیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات