بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم به مناسب هفته بسیج مستضعفین

در این بیانیه آمده است: ناحیه مقاومت بسیج خاتم در کناردیگر مسئولان بسیجی و دارای تفکر مدیریت و خدمت رسانی جهادی و تمام اقشار بسیجیان، تمام تلاش خود را برای رسیدن به این آرمان الهی، بسیج می‌کند و برای رسیدن به تمدن اسلامی از هیچ جهادی فروگذار نخواهد کرد تا ...
کد خبر: ۹۰۸۰۸۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج خاتم در بیانیه‌ای آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ (آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح)
بسیج مظهر قدرتِ مردمی انقلاب اسلامی ایران است که درپنجم آذرماه سال ۵۸ با تأسی به قرآن و انبیای الهی مبدا فروپاشی مستکبرین جهان شد و مستضعفین با تشکیل تشکیلات قدرتمند خود هر روز شاهد نزدیک شدن به این هدف والا هستند تا آنجا که با مدیریت و کار جهادی به نهایت هدف خود برسند و مصداق آیه شریفه وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ گردند. مقارن شدن هفته‌ی بسیج با هفته‌ی وحدت و ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آله وسلم یاد آور شکسته شدن کنگره‌های ایوان کسری و خاموش شدن مشعل ظلم است. بسیج هدفش اشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ و روشش رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ است که تبلور وحدت نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در میان تمام جوانان حق طلب و ظلم ستیز دنیاست. امروز جوانان شیعی و سنی و مسیحی و دیگر ادیان دنیا که خواهان ظلم ستیزی آمریکا و عربستان و اسرائیل غاصب هستند با شعار ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت به جنگ با استکبار آمده اند و در تمام عرصه‌ها پا به میدان مبارزه با تمدن غرب نهادند.
ناحیه مقاومت بسیج خاتم در کناردیگر مسئولان بسیجی و دارای تفکر مدیریت و خدمت رسانی جهادی و تمام اقشار بسیجیان، تمام تلاش خود را برای رسیدن به این آرمان الهی، بسیج می‌کند و برای رسیدن به تمدن اسلامی از هیچ جهادی فروگذار نخواهد کرد تا ما نیز با کمک بسیجیان شهرمان در سرعت دادن به حرکت ظهور سهیم باشیم ان شاالله.
 
ارسال نظرات