خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قم گفت: آمار پرونده‌های قضایی رو به افزایش است، البته شرایط بیرونی همچون وضعیت اقتصادی در این زمینه موثر است.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
تاثیر شرایط اقتصادی بر روند رو به رشد آمار پرونده‌های قضایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم با اشاره به ویژگی‌های شیعه اظهار کرد: عقلانیت از ویژگی‌های شیعه است و در این مذهب بر تدبر در قرآن کریم و سیره رسول اکرم (ص) تاکید شده است.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های رسول اکرم (ص) رفتن به معراج بود، او هر آنچه تجربه کرد، در اختیار بشر گذاشت و راه رسیدن به آن تجربه را هم به ما نشان داد، رسول اکرم (ص) از ما نخواست که صرفا تابع اوامر و نواهی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: رسول اکرم (ص) آمد که تغییراتی را در ماهیت انسان‌ها حاصل کند و این دشوارترین کار بود، انسان تا زمانی که پیش از مرگ ظاهری نمیرد، احیا نخواهد شد و کار رسول اکرم (ص) جان بخشی به بشریت بود.

خلیلی با اشاره به رشد آمار پرونده‌های قضایی اظهار کرد: البته شرایط بیرونی همچون وضعیت اقتصادی در این زمینه موثر است، اما رشد آمار پرونده‌ها غیرعادی است.

وی خاطرنشان کرد: ما با افرادی مواجه هستیم که خواب هستند، ولی خود را بیدار می‌دانند و به همین دلیل کار دستگاه قضاوت سخت است، شیوه‌های این دستگاه می‌تواند آگاهی بخش باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها