خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین المللی استان قم مطرح کرد

وجود ظرفیت برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ایران در لبنان

مدیر عامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین المللی استان قم گفت: زمینه برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ایران از جمله صنایع ساختمان، صنایع غذایی و مواد نفتی و پتروشیمی در لبنان مهیا است.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
وجود ظرفیت برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ایران در لبنان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صابر عمو رسولی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی جمهوری اسلامی ایران در لبنان اظهار کرد: این نمایشگاه در فضای هفت هزار متری در نمایشگاه میراسکپو بیروت برگزار شد که ۴۲ غرفه داشت و زمان برگزاری آن از ۲۱ تا ۳۰ مهرماه بود.

وی ادامه داد: فرش، سوهان، عسل و شیرآلات جزو محصولات استان قم بود که در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی جمهوری اسلامی ایران عرضه شد، تولیدکنندگانی از شهر‌های دیگر کشور همچون مشهد هم در این نمایشگاه حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین المللی استان قم افزود: لبنان صادرات و واردات به تمام کشور‌ها دارد و از نظر مواد اولیه و مواد معدنی فقیر است، سفر به لبنان برای اتباع ایرانی نیاز به ویزا ندارد و امکان افزایش صادرات به این کشور وجود دارد.

عمو رسولی لبنان را دارای بازار مناسب برای کالا‌های صادراتی استان قم دانست و خاطرنشان کرد: فرش و سنگ‌های زینتی کشورمان در لبنان جایگاه خوبی دارند و زمینه برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ایران از جمله صنایع ساختمان، صنایع غذایی و مواد نفتی و پتروشیمی در این کشور مهیا است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار