خبرهای داغ:
دادستان نظامی جدید استان قم گفت: نیرو‌های مسلح جزو نیرو‌های ارزشی جامعه محسوب می‌شوند و حتی یک تخلف هم از این نیرو‌ها زیاد است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
حتی یک تخلف هم از نیرو‌های مسلح زیاد است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر حبیبی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم با اشاره به اهمیت دستگاه قضایی اظهار کرد: این دستگاه ملجا و پناهگاهی برای مردم است و آن‌ها انتظار دارند که دستگاه قضایی به رسالت خود عمل کند.

وی ادامه داد: دادستان و عوامل دادسرا در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی و مفاسد اجتماعی قرار دارند، مجازات به تنهایی بازدارنده نیست و باید به دنبال بالا بردن تقوای جامعه باشیم، در این صورت دیگر افراد به سمت خلاف نمی‌روند، مجرم به خدا یقین ندارد که جرم را انجام می‌دهد.

دادستان نظامی جدید استان قم افزود: کشف جرم و رسیدگی به آن جزو وظایف دادستانی است و تامین امنیت و حفظ آن و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی بر عهده دادستانی قرار گرفته است.

حبیبی تخلف را از نیرو‌های مسلح قابل قبول ندانست و تصریح کرد: این نیرو‌ها جزو نیرو‌های ارزشی جامعه محسوب می‌شوند و حتی یک تخلف هم از نیرو‌های مسلح زیاد است، برای دستگاه قضایی سخت است که ضابط خود را محاکمه کند.

وی ادامه داد: تقویت پیشگیری از جرم، آموزش ضابطین و نظارت بر عملکرد آن‌ها و حفظ شان نیرو‌های مسلح، سیاست دادستانی نظامی نیرو‌های مسلح استان قم است. کار قضاوت سخت است و قضات باید به خدا پناه ببرند تا بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

دادستان نظامی جدید استان قم خاطرنشان کرد: از تجربیات روسای و دادستان‌های قبلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم و قضات در دوره مسؤولیتم برای ارتقای عملکرد سازمان استفاده می‌کنم.
ارسال نظرات