همزمان با هفته بسیج گلزار شهدا بشاگرد غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۱۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، هم زمان باسومین روز از هفته مبارک بسیج، با حضور حجت الاسلام بهروزه امام جمعه رباطکریم، حجت الاسلام پروین رئیس تبلیغات اسلامی، سرهنگ سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه،بسیجیان و فرماندهان نظامی و انتظامی ومسئولان شهرستانی ، مزار29 شهید این شهرستان و 10مزار شهید گمنام در مورخ، 1آذر جاری گلباران و عطرافشانی شد.
در این مراسم پاسدار عابد رحیمی مسول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و تبریک هفته بسیج بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید کرد.

پاسدار عابد رحیمی امروز در مراسم عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدای بشاگرد با اشاره به ایثار شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس گفت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود .

وی با اشاره به جایگاه والای بسیج در تمامی زمینه ها بر ضرورت استمرار حرکت جهادی بسیجیان در عرصه های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود : امروز بسیجیان ما به همراه نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) هستند و در دفاع از انقلاب و دست آورد های آن پای کار هستند .
در ادامه شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار مطهر شهدا، با آرمان‌های بلند شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات