مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان با بیان اینکه پس از سال ۹۲این سازمان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعارهای سال که در زمینه اقتصادمقاومتی پیگیری نمود گفت: تاکنون پرداخت ۳۳میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سه هزار طرح برای فعالان اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

فرهاد امندی آموزش فعالان اقتصاد مقاومتی را بر اساس تفاهم نامه ای فی مابین جهادکشاورزی و فنی و حرفه ای عنوان نمود و اظهار داشت: بیش از بیست هزار نفر در استان از ارائه این آموزش ها به طور رایگان بهرمند شدند.

وی با ابراز خرسندی  به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه و توزیع محصولات تولیدی اقتصاد مقاومتی به تعداد ۲۵نمایشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: از ۲۵نمایشگاه دو نمایشگاه استانی در تهران و یک نمایشگاه کشوری در آذربایجان غربی حاصل کار فعالان این عرصه بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان افزود: با حمایت و راه اندازی مشاغل خانگی در بخش امنیت غذایی در زمینه های پرورش ماهی، پرورش زنبور، پرورش گیاهان دارویی، بسته بندی چاقو، مس و پوشاک توانسته بخشی از اشتغال جامعه را فراهم کنیم.

امندی خاطرنشان کرد: این سازمان همکاری لازم در بخش بهداشت در مناطق محروم با جامعه پزشکی اعم از ویزیت رایگان وخدمات دارویی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی به ۶۲۰پروژه محرومیت زدایی در آبرسانی ،آب شرب و کشاورزی وخانگی ،احداث خانه محروم و غسالخانه اشاره نمود وتصریح کرد: ۴۰مدرسه به همت بسیج سازندگی مرمت و بازسازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از احداث دو باب مدرسه در منالطق روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: براساس نیازهای روستا همه روستاهای استان زنجان  به همت گروه های جهادی تحت پوشش بسیج سازندگی می باشند.

امندی با دعوت از مسئولین و مدیران استانی در راستای آبادانی روستاها افزود: سپاه با همکاری برخی از ادارات و نهاد ها کارهای مثمر ثمری در روستاهای هدف انجام داده است.

وی با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات در حوزه های روستایی می باشد ،ابراز داشت: ۲۵پروژه آبرسانی در روستاها انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در تلاش هستیم ۸۰درصد از برنامه های سازمان را به بخش آبرسانی سوق دهیم عنوان کرد:سال گذشته و امسال به تعداد کثیری از روستاها با تانکر آبرسانی صورت گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان نیز با یادآوری و قدر دانی از زحمات گروه های جهادی در زلزله کرمانشاه خاطرنشان کرد: گروه های جهادی مشغول احداث آپارتمان در سرپل ذهاب برای افراد تحت پوشش و محروم هستند.

فرهاد امندی با توجه به سازماندهی ۱۹۲گروه جهادی از اقشار مختلف در استان زنجان ، گفت:برخی از گروهای جهادی بومی خود روستا می باشند

وی با تاکید براینکه سیاست سازمان بسیج سازندگی مشارکت مردم در انجام طرح های سازندگی است،تصریح کرد: با حضور مردم در صحنه های مختلف توانسته ایم در این عرصه کارهای قابل توجهی انجام دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۵۰درصد اعتبارات به همت خیرین انجام شده است عنوان کرد: از سال ۹۲تاکنون توزیع دوهزار بسته بهداشتی ،تهیه و توزیع ۱۰۰مورد جهیزیه زوج های جوان،تهیه و دوهزار موردتوزیع بسته های نوشت افزار ،توزیع البسه از جمله کارهایی است که به همت مسئولین انجام شده است.

وی یکی از مشکلات کشور را بحث اقتصادی و اشتغال عنوان نمود و اظهار داشت: با مدیریت جهادی در تلاش برای بلهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان تصریح کرد: افتتاح۱۷ پروژه ی محرومیت زدایی و عمرانی در استان،برگزاری اردوی جهادی،افتتاح و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم از برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد.

ارسال نظرات