خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه به ویژه در دهه های اخیرتروریسم پروری باهدف حفظ سلطه بر منطقه از سیاستهای استکبارجهانی بوده است، گفت: تفکر بسیجی برآمده از انقلاب اسلامی، عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان،  حمید دامغانی در نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان دامغان که در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان  برگزار شد اظهارداشت: گسترش تفکر جهان شمول انقلاب اسلامی در سطح منطقه امروز عرصه را بر دشمن تنگ کرده است، نفوذ فکری انقلاب و تولید قدرت‌های سخت و نرم عامل اصلی سردرگمی و استیصال دشمن است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه دشمن بالاخص در سالهای اخیر با شکل دهی و حمایت از تروریسم تلاش کرد احاطه سیاسی اقتصادی و نظامی خود در منطقه را حفظ کند، اضافه کرد:  حرکت روزهای اخیر مبارزان فلسطینی در غزه نمونه ای از شکست قدرت به ظاهر بزرگ نظامی اسرائیل غاصب و برتری تفکر الهی حاکم بر محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ نمی شود یعنی دشمن نه شرایط اقتصادی، نه توان نظامی و نه روحیه جنگیدن دارد، خاطرنشان کرد: روحیه برگرفته از انقلاب اسلامی و تفکری برآمده از اندیشه بسیجی شرایط امروز جبهه مقاومت و پیروزی های ملت های مسلمان منطقه برابر تروریست‌ها را رقم زد.

دامغانی تصریح کرد: البته در داخل کشور کمی شرایط متفاوت است، با گروهی روبرو هستیم که چون از بصیرت بی بهره اند و خسته شده اند دل به مذاکره و لبخند دشمن بسته اند، این گروه معتقدند و می خواهند نشان دهند که ملت بزرگ ایران خسته و تسلیم شده است، حال آنکه مردم ما و به ویژه نسل جوان در راهپیمایی میلیونی اربعین و راهپیمایی 13 آبان با حضور باشکوه خود پاسخ آنها را دادند.

فرمانده سپاه استان سمنان بسیجیان را سرچشمه های اخلاص و معنویت و پشتوانه عظیم نیروی انسانی پرتلاش و خلاق کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امروز باید برای پویایی و سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلو بسیج، از ظرفیت‌های فکری و نیروی انسانی موجود استفاده بهینه و با برنامه شود.

وی با تاکید بر اینکه مسجد محوری باید شاخصه فعالیت پایگاههای بسیج و حلقه های صالحین باشد، اظهار داشت: مساجد به عنوان کانونهای معنویت و اخلاق همواره نقش خود را ایفا می کنند، ما باید هنر وصل کردن جوانان و نوجوانان را به مسجد داشته باشیم، حلقه صالحین که هدفش به نماز جماعت و حضور در مسجد ختم نشود بی شک دچار مشکل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها