خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیج، تدبیر امام راحل برای استمرار انقلاب بود

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنیاگذاران هر انقلابی برای استمرار انقلابشان برنامه ها و پیش بینی هایی دارند، و یکی از هدفگذاری های بلند مدت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای استمرار این انقلاب، تشکیل نهاد مردمی بسیج بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  تنویر؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی، ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و تقارن با هفته وحدت، گفت: افتخار می کنیم که در استان فارس بیش از 1 میلیون و 460 هزار نفر بسیجی داریم که همگی گوش به فرمان ولایت هستند.

وی افزود: بنیاگذاران هر انقلابی برای استمرار انقلابشان برنامه ها و پیش بینی هایی دارند، و یکی از هدفگذاری های بلند مدت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای استمرار این انقلاب، تشکیل نهاد مردمی بسیج بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: در طول این چهل سال که از عمر انقلاب گذشت، هرچه پیش رفتیم، عملکرد بسیج نشان داد که درایت و دور اندیشی امام راحل (ره) درباره تأسیس بسیج مردمی درست و بجا بوده است و امروزه حتی دشمنان و معاندین این انقلاب نیز به درستی درایت امام راحل (ره) اعتراف می کنند.

سردار غیاثی ادامه داد: بسیج در هر عرصه ای که مورد نیاز نظام و کشور بوده، حضور اثربخشی داشته است و در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، جهادی، سازندگی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها، بسیج حضور فعال و مثمر ثمری در کشور داشته است و برخی از معاندین بسیج را معطوف به حوزه دفاعی و امنیتی می دانند که این اشتباه بزرگیست و با آنچه بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری از بسیج انتظار داشته و دارند، متفاوت است.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان گفت: افتخار ما اینست که با تمام ضعف ها و کمبودها، توانسته ایم در مسیر درست قدم برداریم و سخنان و تأییدات مقام معظم رهبری در دیدارهای سالانه، مُهر تأیید این ادعاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار