خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز :
جانشین سپاه شهرستان البرز گفت: با توجه به این که آمریکا از برجام خارج شده است، هیچ ضمانتی نیست که کشور های اروپایی عضو برجام از این قرارداد خارج نشوند و ماندگاری آن ها در برجام تا به الان قطعا برایشان سود داشته.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۸۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ حسینعلی شیخ جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در جمع کارکنان شرکت خوشخواب که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت : در حال حاظر در این شرایط اقتصادی نیاز به جهاد اقتصادی شما عزیزان هستیم.

وی افزود : عده ای دل به این بستند که انقلاب اسلامی چهلمین سال پیروزی اش را جشن نگیرد و هدف اصلی این ها مایوس کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی و ایران است.

سرهنگ شیخ گفت : با تدابیری که مقام معظم رهبری داشتند و تذکراتی که به مسئولین دادند انشالله نقشه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : تمام دغدغه دولت ما این است که نفت باید به فروش برود اما کشور ما حتی بدون فروش نفت هم کشوری ثروتمند است.

وی بیان داشت : با توجه به این که آمریکا از برجام خارج شده است، هیچ ضمانتی نیست که کشور های اروپایی عضو برجام از این قرارداد خارج نشوند و ماندگاری آن ها در برجام تا به الان قطعا برایشان سود داشته.
وی خطاب به مردم اظهار داشت : ما ملت بسیار خوبی داریم که تا به حال در مقابل مشکلات ایستادگی کردند و مشکلات بزرگی را تا به حال پشت سر گذاشتند، این مسئولین ما هستند که باید به صراط مستقیم بياييد و باید بدانند با مقاومتی که شما مردم داشتید ما کجا بودیم و در حال حاظر کجا هستیم.

مذاکره با آمریکا فکر احمقانه ای است، آمریکا و سردمدارانشان به فکر این هستند که ایران را خار و ذلیل کنند و ما دو دستی ایران را به دست آنها بدهیم، این ننگ است که بخواهیم زیر بار ظلم برویم.

در حال حاظر در مسئله نظامی به خودکفایی رسیدیم، دولت اراده داشته باشد و متکی به استکبار جهانی نباشد مشکلات اقتصادی را نیز می توانیم با متکی به نیروی جوان و داخلی خود رفع کنیم.

بسیجی یک زمانی جنگ جنگ را مدیریت می کرد و امروزه نیز با روحیه انقلابی جنگی اقتصادی را مدیریت می کند.

بسیجی ترس از دشمن ندارد بسیجی هر وقت که نیاز باشد در همه عرصه ها ورود می کند.

وی در پایان افزود : مدیران که شبکه های های فارسی زبان ماهواره ای را مدیریت می کنند حتی نمی گذارند کودکانشان تلویزیون نگاه کنند یا در فضای مجازی فعال باشند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها