امام‌جمعه بخش بهمن در بخشی از پیام خود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نوشت: برخاستن فریاد حق‌طلبی و مقاومت در جهان اسلام برگرفته از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۹۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، پیامی به همین مناسبت منتشر کرد.
در بخشی از پیام حجت‌الاسلام علیزاده آمده است:
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. (امام خمینی (ره))
هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله) است او که ما را گفت: «تا هنگامی‌که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد» و این موضوع یک رکن اساسی است.
بی‌تردید شکل‌گیری بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا جایی که آن حضرت فرمودند: «اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید و الّا هرلحظه باید منتظر حادثه ماند.»
و امروز اگر در دنیا، ندای حق‌طلبی و مقاومت، از لبنان گرفته تا سوریه و از یمن و بحرین گرفته تا عراق و ... همه به لطف تفکر بسیجی و همت بلند بسیجیان است.
بسیجیان ازجان‌گذشتگانی هستند که در هولناک‌ترین لحظات زندگی، بی‌اعتنا به مادیات، از مال‌ومنال بریده و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع‌ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

ارسال نظرات