در بیانیه گرامیداشت هفته بسیج مطرح شد:

هر کس دغدغه مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی را دارد، بسیج است

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه طی صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: تمام کسانی که دغدغه مبارزه با طاغوت‌های جهان و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای خبیث و انگلیس پلید را دارند، بسیجی هستند.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۹۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:
هفته بسیج را در عطر دل‌انگیز ماه ربیع و میلاد با سعادت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت را در حالی سپری می‌کنیم که در چهل‌سالگی انقلاب، سی‌ونه بهار از غرس این نهال توسط باغبان فقید انقلاب گذشته و آن نهال امروز شجره طیبه‌ای است که «اصلٌها ثابت و فرعٌها فی السما» است.
یقیناً نقش بسیج در انقلاب، دفاع مقدس، عرصه‌های سازندگی، جنگ نرم و دشمن‌شناسی، حمایت از مظلوم، ستیز با ظالم، حضور در جبهه‌های مقاومت و یک کلام «اشدا علی الکفار و رحماء بینهم» بر کسی پوشیده نیست.
بحمد الله آحاد مردم همیشه در صحنه اگرچه در دفتر بسیج ثبت‌نام ظاهری نکرده باشند ولی همین‌که دغدغه احکام اسلامی غریو مبارزه با طاغوت‌های جهان و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای خبیث و انگلیس پلید را دارند، بسیجی‌اند.
نقش‌های مورد انتظار از بسیج شامل: حضور پرقدرت در اصلی‌ترین عرصه‌ها، الگو بودن و الگوسازی، کمک به دانشگاه‌ها در جهت‌دهی، هدف‌گذاری، امیدبخشی و مکمل بودن، توسعه مردم‌سالاری دینی در همه عرصه‌ها، مراقبت از نفوذ دشمن است.
به فضل الهی، بهره‌گیری از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده بسیجیان عالم امام خمینی در تحقیق اهداف خواهیم کوشید و تلاش داریم به درجه‌ای برسیم که سخن پیر فرزانه انقلاب و یار سفر کرده ما حضرت روح اله مبنی بر اینکه آرزو دارم خداوند با بسیجیانم محشور فرماید، در مورد ما محقق شود.
روح بلند امام راحل و شهدای راه امام و خصوصاً شهدای بسیج شاد و خداوند همه بسیجیان را ان شاالله بر دشمنان دین خود پیروز فرماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار