اعضای هیات اندیشه ورز و جمعی از مداحان بسیجی به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه سلمان استان در شهرستان زاهدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۰۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعضای هیات اندیشه ورز و جمعی از مداحان بسیجی به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه سلمان استان دیدار کردند.
 
جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک هفته بسیج و گرامیداشت هفته وحدت گزارشی از عملکرد‌های این سازمان ارائه کرد.

سپس هر یک از مداحان، پیشکسوتان، و پیرغلامان به بیان موانع مشکلات و معظلاتشان پرداختند.

در پایان سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فعالیت هیات‌های مذهبی اظهار داشت: امروزه هیات‌های مذهبی یکی از فرصت‌های نظام انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: وجود بیش از ۴۰۰ هیات مذهبی و ۶۰۰ مداح در استان پتانسیل بالایی است و می‌توان از این پتانسیل در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرد.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جلسات مذهبی را کم اثر کند ادامه داد:در این میان رسالت بسیجیان جامعه مداحی بسیار مهم است و بسیج مداحان رسالت مراقبت را بر عهده دارد .

در پایان این نشست مققر شد مداحان حاضر در جلسه به مدت ۳ روز به مشهد مقدس اعزام و برای اهدای تسهیلات، بیمه مداحان و جذب مداحان غیر شاغل پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
ارسال نظرات