نماینده مردم محلات ودلیجان:

بسیج صداقت در رفتار، گفتار و اندیشه دارد / اندیشه التقاطی در بسیج نیست

‍ جلسه شورای اداری شهرستان محلات صبح پنجشنبه ۱ آذرماه باحضورفرمانده سپاه روح الله،نماینده مردم محلات ودلیجان درمجلس، و به ریاست فرماندار محلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۰۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛دکتر سلیمی در جلسه شورای اداری شهرستان محلات با گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج با اشاره به آیات سوره آل عمران اظهار کرد:شرط وحدت، تقوای الهی است و بدون رعایت تقوای الهی نمی توان به وحدت رسید.همچنین اگر امر به معروف ونهی از منکر نباشد، وحدت دچار آسیب میشود.

وی با اشاره به سوره احزاب و آیه: "من المومنین رجال صدقوا ..." افزود: بسیج صداقت در رفتار، گفتار و اندیشه دارد و اندیشه التقاطی در بسیج نیست. کسانی که مرتبا می چرخند منافقند و کسانی که نفاق دارند، بسیجی نیستند!صداقت به معنای استواری است و اینکه درظاهر از ولایت فقیه نام ببرد ولی از پشت سر، ولایت فقیه را بزند بسیجی نیست.قرآن به صراحت میفرماید کسی که مرتب می چرخد و صداقت ندارد، منافق است! قرآن با کسی تعارف ندارد.

سلیمی همچنین درادامه گفت:قرآن وعده داده است که اگر ما استوار باشیم و صداقت داشته و بسیجی باشیم ونفاق نداشته باشیم، خدای متعال کمک میکند و مکرهای دشمنان را به خودشان برمیگرداند، همانند دوران دفاع مقدس که خداوند به ملت ایران کمک کرد.

سلیمی افزود:آمریکاییها با اعمال تحریمها سه هدف تغییر رفتار، تغییر ساختار و تغییر نظام ایران را دنبال میکنند.در بحث تغییر رفتار، بحث هسته ای و موشکی و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را دنبال میکنند و اینکه ایران نظم مورد نظر آمریکا در مسایل بین الملل را بپذیرد.در بحث تغییر ساختار اصل ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه را مورد هجوم قرار می دهند.در بحث تغییر نظام بدنبال استحاله هستند تا با شورشها برای نظام مشکل ایجاد کنند.

همچنین گفت:یکی از راهبردهای آنها مشروعیت زدایی است و اینکه بین حاکمیت ومردم، بین مردم و مردم، و بین مردم با قوا شکاف ایجاد کنند.راهبرد دیگرشان ناکارآمدسازی است که باید در این بخش همه تلاش کنیم با تلاش بیشتر این راهبرد دشمن را خنثی کرده و مسئولین و مدیران سعی کنند با کم کاری در پازل دشمن بازی نکنند.

ارسال نظرات