مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه بسیجی جز صداقت، صلابت، نجابت، بی ادعایی، سازندگی، پرکاری و ولایت پذیری مدعی چیز دیگری نیست و عینا نماد خودباوری دینی و اسلامی است ، گفت : بسیج نماد اقتدار، استقامت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
کد خبر: ۹۰۸۱۰۲۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رضازاده همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج و هفته بابرکت وحدت در گفتگو با بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن خاکی پوشان بی ادعا هشت سال دفاع مقدس و درود بر روان پاک امام و شهدا ی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر كس كه در دل براي سرنوشت خود، سرنوشت اين ملت و آينده ايران اسلامي ارزش قائل است و كسي كه براي استقلال و هويت ملت خود تلاش می کند، و از تسلط قدرتهاي بيگانه بيزار می جوید، و برايش آينده اين كشور و اين ملت و آينده دنياي اسلام يك هدف بزرگ محسوب مي شود او بسيجي واقعی است.

 بسیج نماد اقتدار، استقامت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

وی گفت : بسيج يعني حضور بهترين و بانشاط ترين و با ايمان ترين نيروهاي عظيم ملت در ميدان هايي كه براي منافع ملي ، براي اهداف بلند كشورشان به آنها نياز دارد ، هميشه بهترين و خالص ترين و شرافتمندترين و پرافتخارترين انسانها اين خصوصيات را دارند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) رمز موفقیت بسیج را ارزشاها و کرامات انسانی خواند و تصریح کرد: ولایت پذیری بسیجی عین رفتار صادقانه او و این عنصر همیشه باصلابت در جامعه ما بعنوان یک الگو مورد نظر است و تا بصیرت و آگاهی این نسل در میان ملت ما مروج اخلاق و انسانیت در پرتو ولایت است، کشور بیمه می باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیجی جز صداقت، صلابت، نجابت، بی ادعایی، سازندگی، پرکاری و ولایت پذیری مدعی چیز دیگری نیست و عینا نماد خودباوری دینی و اسلامی است ، گفت : بسیج نماد اقتدار، استقامت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی با اشاره به هزینه‌های انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شهدای زیادی جان خود را در راه تحقق و حفظ انقلاب نثار اسلام کردند و ما باید امروز با انجام رسالت خود ضمن صیانت از انقلاب بتوانیم از آرمان‌های شهدا نیز حراست کنیم.

حجت الاسلام رضازاده گفت: منطق بسیج منطق انقلاب اسلامی است و نتیجه این منطق همین گروه‌های جهادی است و این روحیه بسیجی سبب وحشت دشمن از بسیج شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : فرهنگ و منطق بسیجی بت‌شکن بوده و همه گره ها را باز می‌کند چرا که اراده در آن است و بسیج بت شکن است چون منطقی قوی دارد و اهل معامله نیست.

 

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها