با حضور دانش آموزان مدارس امام خمینی (ره) و شهید صیاد شیرازی نمین صبحگاه مشترک با حضور فرمانده سپاه ناحیه نمین و مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۳۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
صبحگاه مشترک دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین نیز با اشاره به فلسفه ایجاد بسیج و با استناد به فرمایشات امام راحل (ره)، بسیج را مظهر عشق، ایمان و تجلی آرمان‌های اسلام و قرآن دانست.

فرمانده سپاه ناحیه نمین افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی باید با دیدن این وحدت و شوکت که حاصل فکر بسیجی و عمل انقلابی است درس عبرت بگیرند که البته بدلیل خوی استکباری هرگز حقایق اسلام و انقلاب اسلامی را نخواهند فهمید.

انوش جعفری خانقاه نیز در این مراسم با بیان اینکه تمامی ایده‌ها، اقدامات و پایه گذاری نهاد‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برپایه اسلام، قرآن و روایت اهل بیت (علیهم السلام) بوده است، اظهار داشت: تشکیل ارتش بیست میلیونی تحت عنوان بسیج را شجره طیبه و طاهری خواندند که ثمرات و برکات آن جاودانه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین افزود: بی شک تفکر بسیجی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نقش اول را داشته که عبور از بحران‌های کنونی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی در سایه همین تفکر بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی میسر خواهد بود.

در ادامه دانش آموزان با اجرای ویژه برنامه‌هایی این هفته مبارک را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان‌های والای امام شهداء، شهداء گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت نمودند.
ارسال نظرات