فرمانده سپاه ناحیه کوثر: سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناخیه کوثر محرم پور رحمان اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر به مدت ۲ روزبه مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان کوثر به شمالغرب کشور اعزام شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر محرم پور رحمان اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر به مدت ۲ روزبه مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند و از مناطق عملیاتی و از یادمان‌های مختلف بازدید خواهند کرد وهدف از این سفر معنوی آشنایی بافرهنگ ایثار واز خود گذشتگی است.

وی افزود: زمانی شهدا و رزمندگن و بسیجیان از اسلام از این مرزوبوم دفاع کردند و در حال حاضر این وظیفه ما است که راه آن عزیزان را ادامه داده و با تلاش همه جانبه راه شهداء را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: امروزه استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای سرنگونی نظام به کار بسته وسعی میکند به طرق مختلف نظام را سرنگون کند وما باید در مقابل جبهه استکبار با تلاش‌های شبانه روزی وبا الگوگیری از شهیدان برای بقای عزتمندانه این انقلاب تلاش خود را در زمینه‌های گوناگون از جمله در زمینه اقتصادی به کار گیریرم.
کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان کوثر به شمالغرب کشور اعزام شد
 
در این مراسم نیز مهدی غزنوی مدیر آموزش و پرورش منطقه، هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را، آشنایی با جهاد در راه خدا و مسئولیت پذیری دانست و تصریح کرد: تجدید خاطرات حماسه رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاورد‌های دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش آموزان از سایر اهداف این اردو‌ها است.

گفتنی است مهدی غزنوی، برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش آموزی را به دلیل آشنا سازی نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس، بسیار مهم بیان نمود.
ارسال نظرات