اسلامی رزمنده بسیجی در گفتگو با بسیج:

رمز استحکام انقلاب اسلامی نسخه بسیج مردمی است/ ایستادگی و پیروزی کشورهای منطقه با نسخه بسیج است

یک هادی سیاسی گفت: آن چیزی که در یمن اتفاق می افتد درس ایستادگی و مقاومت است که برگرفته از تفکر بسیج است.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ استادحسین اسلامی هادی سیاسی و رزمنده بسیجی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: بسیج یک ثروت ارزشمندی است که توسط انقلاب اسلامی ایجاد شده است و باید از این ظرفیت گسترده برای حل مشکلات کشور و مشکلات سایر کشورهای اسلامی استفاده شود.

وی افزود: تفکر بسیج مردمی در کشور باعث شده است ایران اسلامی با اقتدار در برابر تحریم های ظالمانه ایستادگی کند و رمز این ایستادگی بسیج است که امروز میبینیم کشورهای اطراف از نسخه بسیج برای نجات خود استفاده می کنند.

این رزمنده بسیجی ادامه داد: آن چیزی که در یمن اتفاق می افتد درس ایستادگی و مقاومت است که برگرفته از تفکر بسیج است.

هادی سیاسی طرح های صالحین بسیج تاکید کرد: ملت ایران با تفکر بسیجی توانستند این چهل سال را با اقتدار طی کنند و از همه بیشتر می دانیم نقشه های شوم کشورهای مستکبری چون آمریکا و انگلیس به دنبال نابودی کشورهای اسلامی هستند،از این رو باید به خودمان و ملت هایی که در برابر آمریکا و عربستان ایستادگی می کنند احسنت بگوییم.

وی افزود: دشمنان اسلام امروز با محاصره و جنگ اقتصادی در یمن به دنبال کوتاه آمدن آنها هستند ولی کشورهای اسلامی باید از ملت مظلوم یمن حمایت کنند.

وی با اشاره به دو هدف اصلی که توسط دشمنان در مقطع کنونی دنبال می شود گفت: دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران به‌دنبالِ ایجادِ جنگِ روانی از طریقِ مبالغه و توطئه‌ی رسانه‌ای است تا مردم، مشکلات را بسیار بیشتر از آنچه که حقیقت دارد، تصوّر کنند و خود را ببازند و شلوغ کنند.

وی تصریح کرد: همچنین دشمن سعی در این دارد ریشه‌ی مشکلاتِ معیشتی را اشتباه معرفی کند و با نشانی غلط به مردم می خواهد اصلِ انقلاب و «نظام اسلامی را بر جای متهم اصلی بنشاند و امید و اعتمادِ مردم را مخدوس سازد.

استاد اسلامی با ارائه راهکار برای حل مشکلات ابتدایی در این بخش افزود: با آگاهی مردم از طریق قدرت تجزیه ‌و تحلیل سیاسی و سواد رسانه ای می توانند برداشت های غلط نداشته باشند و راه اشتباه را انتخاب نکنند.

وی ادامه داد: این روزها به دلیل غبارآلودگی فضا، دفاع از انقلاب سخت شده است، اگر فضای شفافیت که مورد تأکید امام خامنه ای است برقرار شود و ابهامات از بین بروند نقشه های دشمنان به یک فرصت برای اثبات پوچی آنها تبدیل خواهند شد.

این رزمنده بسیجی تاکید کرد: به تعبیر حضرت آقا هم مشکلات کشور مشخص هستند و هم نسخه‌ی علاج آنها و این مدیران هستند که با کفایت و کاردانیِ لازم آنها را تا چه میزان حل می کنند.

اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه سال‌ها، سند تحوّل در نظام آموزش‌وپرورش، معلّق ماند و به اجرا درنیامد و به جای آن بر سندهای استعماری تکیه شد و در درون سیستم آموزشی کشور نفوذ پیدا کرد و عواملی از این قیبل که نشان می دهد چنانچه مدیران، انقلابی نباشند و دل در گرو آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نداشته باشند، هم حرکت تکاملی انقلاب، آسیب می‌بیند و هم اعتماد و امید به آینده مردم.

ارسال نظرات