همزمان با آغاز هفته بسیج صورت گرفت؛

تجهیز ۳۳ پایگاه مقاومت بسیج سپاه ناحیه حر به بانک جوایز مسجدی

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر مشهد از تجهیز ۳۳ پایگاه مقاومت به بانک جوایز مسجدی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۰۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
پاسدار حسین صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخراسان رضوی؛ با تبریک هفته پر برکت بسیج گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین فکر و دغدغه بسیج؛ حفظ ارزش‌ها و باور‌های مذهبی ملی است. اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد، برای این بود که ارزش‌های سازنده‌ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت گردد.

وی در ادامه گفت: بسیج مدرسه بزرگ معنویت، معرفت، اخلاص و اوج فداکاری و ایثار است و دانش آموختگان آن افتخار دارند که پیرو مکتب عاشورا و پرچمدار عدالت خواهی، آزادی و دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب و همچون گذشته آماده ایثار و گذشت هستند.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر مشهد افزود: امروز به مدد و ثمره خون شهدا، بسیج در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی اقتصادی، سیاسی و علمی حضوری پربار و درخشان داشته و دستاورد‌های ارزشمندی را برای ایران اسلامی به ارمغـان آورده است و با بصیرت و شناخت ضرورت‌ها و مقتضیات زمان، با اطاعت آگاهانه از رهبر معظم انقلاب در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام، با صلابت به مقابله و مبارزه برخاسته و دفاع و حراست از آرمانها، اهداف عالیه و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزء وظایـف و مأموریـت‌های اصلی خـود می‌داند.

وی در ادامه گفت: در هفته پر برکت بسیج، مساجد و پایگاه‌های محوری مناطق کمتر توسعه یافته و پرجمعیت حاشیه شهر مشهد با هدف جذب و حضور هرچه بهتر در مساجد و پایگاه‌های بسیج؛ ۳۳ پایگاه مقاومت سپاه ناحیه حر مشهد مجهز به بانک جوایز مسجدی شدند.

صالحی تصریح کرد: این جوایز ۱۶ نوع و ۷۵۰ قلم از جمله مداد رنگی، خمیر بازی، دارت، جامدادی کلاسور و چندین نوع جوایز دیگر که سعی شده است همگی جز کالا‌های تولید داخل کشور باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها