فرماندار شهرستان بجستان بیان داشت: امروز نیازمند ظرفیت نیروهای بسیج در همه عرصه‌های کشور هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با سومین روز از هفته پربرکت بسیج صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان بجستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان برگزار شد.

مهندس ابراهیمی، فرماندار شهرستان بجستان سخنران این مراسم ضمن فرا رسیدن هفته بسیج و وحدت، بسیج را دارای ظرفیت‌هایی دانست که برای نظام فراهم آورده است که به برکت حضور مردم در عرصه‌های مختلف به عمر ۴۰ ساله خود رسیده است.
 
وی بیان داشت:  اگر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت  به علت حضور مردم در صحنه و رهبری داهیانه امام راحل بود.
 
ابراهیمی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران در دوران‌های مختلفی که سپری کرد دشمنان نظام حرکات مختلفی برای براندازی آن تدارک دیدند ولی تاکنون به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند.
 
وی در ادامه بیان داشت: امروز نیازمند ظرفیت نیروهای بسیج در همه عرصه‌های کشور هستیم یک زمانی بسیج را برای جنگ می‌خواستیم، امروز بسیج را در حوزه مبارزه با استکبار با ورود به عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی می‌خواهیم.
 
فرماندار بجستان عنوان کرد: بسیج باید در همه عرصه‌ها ورود پیداکند. اگر امروز در کشور ایران اسلامی آرامش حکمفرماست نتیجه استقامت ملت عزیز است.
 
براهیمی خاطرنشان کرد: راهکاری که دشمن بار‌ها تمرین کرده است راهکار تفرقه افکنی بین مردم جمهوری اسلامی ایران است. امروز می‌خواهند مردم را از مسئولین جداکنند، امروز باید با بصیرت مشکلات را حل کنیم. امروز ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها