جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است گفت: بسیج به‌عنوان مستحکم‌ترین سد مقابل دشمنان ایستاد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی در همایش شکوه هجرت ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ربیع ماه شادی اهل‌بیت(ع) است و هفته بسیج با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و از طرفی با ولادت نبی مکرم اسلام و پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی متقارن شده که این شور و شعف را بیشتر کرده است.

وی با اشاره به اینکه 40 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و بسیج سی و نهمین سالگرد این پیروزی را جشن می‌گیرد افزود: امروز بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، اتفاقاتی که در غرب کشور اتفاق افتاد، هشت سال دفاع مقدس و قرار گرفتن این نیروی عظیم مردمی در کنار ارتش و سپاه پرونده دفاع مقدس را با پیروزی ایران اسلامی به پایان رساند.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان بیان کرد: امروز خبرهای خوشی که از گوشه و کنار ما می‌رسد می‌بینیم امام خمینی(ره) درست هدف‌گذاری کرد، همه کارشناسان نظامی بر این باور بودن غده سرطانی داعش دست‌نشانده آمریکا و آل سعود بود بنابراین بسیج به‌عنوان مستحکم‌ترین سد مقابل آن‌ها ایستاد.

وی با اشاره به اینکه امروز ما سی و نهمین سالگرد شکل‌گیری بسیج را در جبهه مقاومت اسلامی جشن گرفتیم تصریح کرد: چهل سال پیش اسرائیل به کشورهای عربی حمله کرد و شش کشور عربی را تسلیم کرد اما در هفته گذشته گروه ویژه‌ای به غزه ورود پیدا کرد و نتیجه نگرفت و در 48 ساعت اسرائیل پرچم تسلیم را بالا برد، پس اسرائیل شکستنی است و رژیم صهیونیسم روزبه‌روز به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود.

سردار توکلی خاطرنشان کرد: ما که در مکتب امام خمینی(ره) بزرگ‌شده‌ایم نمی‌شود نسبت به حوادث منطقه بی‌توجه باشیم، امروز ما و جبهه مقاومت اسلامی در یک صف و جبهه قرارگرفته‌ایم و چهار سال مردم یمن در محاصره هستند اما در اراده آن‌ها خللی وارد نشده و مستحکم جلوی سعودی‌ها و آمریکایی‌ها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دو رویکرد امنیتی و دفاعی در سپاه و بسیج  داریم گفت:  امسال به دلیل حجم حملات روانی استکبار جهانی جا داشت بسیج ورود پیدا کند، دو رزمایش را برگزار کرده که ورود خوبی داشت و بسیج همیشه متناسب با شرایط ورود پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان اظهار داشت: کارنامه درخشان بسیج سازندگی نشان می‌دهد خدمات ارزشمندی در حوزه عمران و زیرساخت انجام‌شده و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که به مستضعفین و محرومان کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات