نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: امروز مکتب اسلام در عصر غیبت در اختیار روحانیت است و طلاب جوان باید این مکتب را پرورش داده و معرفی کنند؛ لازم است ملبسان لباس روحانیت بدانند که این لباس نماینده شرف و تقوا در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در مراسم عمامه گذاری ره‌پویان فقاهت و تزکیه طلاب حوزه علمیه لرستان، بیان کرد: اسلام در طول تاریخ نشان داده که مکتبی سازنده و انسان‌ساز است و طلابی که امروز به این لباس مقدس ملبس می‌شوند باید به این نکته توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دین ما مکتبی اعظم و کتاب آسمانی ما برترین کتاب آسمانی است، اظهار کرد: دین اسلام مکتبی جامع و جاوید بوده بنابراین برای تبلیغ آن باید از ابزارهای مناسبی استفاده کرد که اخلاص در عمل اولین ابزار معنویت برای تحقق مکتب اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با برشمردن ابزارهایی که اسلام حقیقی به دنبال تحقق آنان بوده، اظهار کرد: دومین ابزار معنویت تقوا و خداترسی بوده و علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان به عقلانیت نیز اشاره کرد که در قالب حکمت و دانش بیان شده است.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: امروز مکتب اسلام در عصر غیبت در اختیار روحانیت است و طلاب جوان باید این مکتب را پرورش داده و معرفی کنند؛ لازم است ملبسان لباس روحانیت بدانند که این لباس نماینده شرف و تقوا در جامعه است.

وی با بیان اینکه لباس روحانیت به انسان قداست می‌دهد، خاطرنشان کرد: قدر لباس روحانیت را بدانیم و به این لباس افتخار کنیم زیرا در بین مردم لباس روحانیت به ملجأ و پناهگاه اقشار مختلف جامعه معروف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات