مسئول فناوری اطلاعات و فضای مجازی سپاه ناحیه شهرستان الشتر
مسئول فناوری اطلاعات و فضای مجازی سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: در جنگ نرم از پیشرفته‌ترین ابزار و تکنیک‌های روز استفاده می‌گردد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۸۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهدی نظر نژاد مسئول فناوری اطلاعات و فضای مجازی سپاه ناحیه شهرستان الشتر در کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی که به همت فاوا سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد گفت: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: «در شرایط کنونی فضای مجازی و سایبری، محیط اصلی جنگ نرم به‌حساب می‌آید، این فضا امکان غوغا گری با ایجاد جاذبه‌های گوناگون و خلق بسترهای لازم برای سوارشدن به امواج احساسات را به‌خوبی فراهم می‌سازد».

 

وی بابیان نقد و بررسی بازی‌های رایانه‌ای عنوان کرد: در بازی Assassins creed: در این بازی شما در نقش یکی از قاتلین فرقه اسماعیلیه که قصد دارد با ترور برخی افراد سرشناس مسیحی و مسلمان از ادامه جنگ‌های صلیبی جلوگیری نماید، بازی می‌کنید، استفاده از نام حضرت علی (ع) در لوگوی پرچم این فرقه، تأکیدی بر شیعه بودن این گروه قاتل و خشن دارد.

 

مسئول فناوری اطلاعات و فضای مجازی سپاه ناحیه شهرستان الشتر با تأکید بر نکاتی در مورد بازی Assassins creed خاطرنشان کرد: نکاتی که در این بازی باید به آن توجه داشت: نسبت دادن القابی چون تروریست و خشن به شیعیان (گرچه افراد این فرقه در زمان روایت داستان ازلحاظ تاریخی مرتد هستند)، نمایش خشونت رهبر این گروه (شیعه) و درنهایت خیانت وی، البته آرم این بازی هم مشابه گونیا پرگار است که از نمادهای فراماسونری است.

 

نظر نژاد با اشاره به بازی رایانه‌ای خطرناک و پرطرفدار Angry Birds تصریح کرد: دریکی از مراحل بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین بازیکن باید به خوک‌هایی که درون مسجد پناه گرفته‌اند، حمله و آن‌ها را نابود سازد! البته برجی که شبیه به برج میلاد هست نیز باید کوبیده شود و البته تصویر نقشه ایران هم مشخص است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات