فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب است که هیچگاه در محاسبات دشمن قرار نمی گیرد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در همایش تجلیل از گروه های جهادی و کارآفرینان بسیجی و آغاز نهضت سازندگی، گفت: بسیج یکی از مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی است که در محاسبات دشمنان قرار نگرفته بود.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۱۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حسن زاده با بیان اینکه خیلی از دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی تصور نمی کردند که انقلاب 40 سالگی خود را تجربه کند، افزود: امروز ما به فضل الهی در اوج قرار گرفته ایم و نظام سلطه رو به افول است. وی اظهار داشت: ایران در قلل رفیع بالندگی قرار دارد و می درخشد و دشمن با عصبانیت  صحبت می کند و از همین رو است که رئیس جمهور آمریکا حرفی برای گفتن ندارد و شمشیر را از رو بسته و در اوج درماندگی در توهینی آشکار ملت ایران را ملتی تروریست معرفی کرده است.

سردار حسن زاده با اشاره باه اینکه دشمن در شرایط مختلف شکست های بسیاری را متحمل شده است افزود: سید حسن نصرالله در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گزارشی سه ساعته از مسائل منطقه و سوریه ارائه می کند، اما رهبر انقلاب با تایید گزارشات سید حسن نصرالله، فرمودند: اما موضوعاتی هست که شاید این مولفه ها در گزارشات شما دیده نشده و فرمودند: سوریه می ماند، بشار اسد می ماند و در ادامه رهنودهایی را بیان کردند و فرمودند که این برنامه ها را دنبال کنید.

امروز بعد از 40 سال می بینیم که دشمنان این همه تلاش کردند که انقلاب اسلامی را به زانو در آورند ؛ انها تمام مولفه ها را ارزیابی کرده بودند اما مولفه های بسیج را در طراحی ها خود ندیده بودند. آنها تلاش کردند که مردم با وجود این همه مشکلات متقاعد کنند که به کف خیابان بیایند و به زعم دشمنان مقابل نظام بایستند اما این اتفاق نیفتاد چون بسیج یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است روحیه بسیجی و انقلابی و بسیج سازندگی یکی از مولفه ها و رمز پیروزی ملت ایران است که هیچگاه  در محاسبات دشمن قرار نمی گیرد

ارسال نظرات