فرمانده سپاه شفت گفت:

۱۰۰ برنامه به‌ مناسبت هفته بسیج در شفت اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شفت گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان شفت اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۲۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، سرهنگ شهرام قاسمی عصر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج در سپاه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج بیش از 100 برنامه در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون و در همه عرصه‌ها بسیج حضور داشته و از ارزش‌های اسلامی و ایرانی دفاع کرده است گفت: امروزه دشمنان و استکبار جهانی از همه ابزارها برای دوری جستن جوانان از تفکر بسیجی استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به شعار هفته با عنوان "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" و با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا تفکر و فرهنگ بسیج که برگرفته از اسلام ناب بوده است در جامعه گسترش یابد افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به کانون وحدت‌بخش منطقه تبدیل و موجب هراس دشمنان شده است.

قاسمی به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه "اگر در کشوری ندای دلنشین تفکر بسیج طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانیان از آن دور می‌شود و در غیر این صورت باید منتظر حادثه باشیم" اشاره کرد و افزود: تفکر نفوذ جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی تفکر بسیج است.

وی گفت: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدای بسیجی، گلباران مزار شهدا، حضور رزمندگان و بسیجیان در سطح مدارس، همایش بزرگداشت هفته بسیج، مشاوره حقوقی با حضور قضات استانی و شهرستانی و جمعی از وکلا برای پاسخگویی به سئوالات شهروندان بخشی از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت برگزاری نهضت روشنگری در سطح شهرستان، اعلام پایان اجرای طرح ساخت مسکن محرومان در فاز نخست و برگزاری یادواره های شهدا را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته بیان کرد.

قاسمی تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر به‌منظور تقدیر از برترین‌های بسیج در حوزه‌های مختلف، طرح گشت‌های محله با شعار "حماسه خدمت و امنیت" با همکاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی همزمان با روز پنجم آذرماه خبر داد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست مسکن محرومان از 58 واحد تکلیفی شهرستان، 50 واحد تحویل داده شده و مابقی نیز در دست ساخت است اظهار داشت: برای ساخت هر واحد مسکونی 20 میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شده و مابقی نیز از طریق گروه‌های جهادی و خیران تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار