خبرهای داغ:
محمد خالوئی
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شواری اسلامی:
حضور نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه در جمع نمازگزاران حسینیه قمر بنی هاشم(ع) به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۹۰۸۱۲۹۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در یادوراه شهدای خیابان عطار شاهین شهر، با اشاره به ضرورت احیای تفکر و روحیه بسیجی در برخی از مسئولان کشور گفت:هرکجا ودر هر مقطعی تفکر و روحیه بسیجی در مسئولان ضعیف شد آن بخش و یا وزارتخانه به مشکل خورده است.
وی افزود:باید باور کنیم در جنگ اقتصادی قرار داریم و کسانی که فرمانده دفاع اقتصادی هستند باید لباس رزم مقابله با جنگ اقتصادی را بر تن کنند که متاسفانه برخی از مسئولان کشور این جنگ اقتصادی که دشمن بر علیه کشور به راه انداخته را باور ندارند؛ لذا باید روحیه بسیجی و کار جهادی که شهدا در آن مقطع بروز دادند و توانستند بر دشمن فائق آیند در مسئولان اقتصادی کشور نیز رشد و تقویت شود.
حسینعلی حاجی ادامه داد:اگر برای مردم کاری کردیم و توانستیم مشکلات آنان را رفع کنیم می‌توانیم ادعا کنیم که توانسته ایم راه شهدا را ادامه دهیم.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شواری اسلامی با اشاره به ظرفیت ویژه بسیج برای مردمی کردن اقتصاد اظهار داشت: اقتصاد مردمی یکی از شاخصه‌های مقاوم سازی اقتصاد است که در سال‌های اخیر آنطور که انتظار می‌رفت محقق نشده است، در واقع امروز اقتصاد کشور هنوز از حالت دولتی خارج نشده است.
وی تصریح کرد: از آنجا که بسیج یک تشکل بزرگ مردمی با سازماندهی دقیق و مشخص است و عملکرد آن نشان می‌دهد که ورود به عرصه‌های اقتصادی می‌تواند مردمی کردن اقتصاد و در نهایت تحقق بخش عظیمی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به دنبال داشته باشد.
حاجی دلیگانی اذعان کرد: بسیج محلی است برای تربیت نیرو‌هایی با روحیات جهادی که وقتی وارد کار می‌شوند کم و کاستی‌ها و موانع دیگر موجب توقفشان نمی‌شود و ما امروز به این افراد برای مدیریت امور خصوصا در بخش‌های اقتصادی نیازمندیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها