خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر در آیین گرامیداشت هفته بسیج و نشست روشنگری پایگاه کوثر ممقان، بسیج را همچون درخت تنومندی دانست که ریشه های مستحکم آن در عمق 40 سال تجربه انقلاب و شاخه های آن در اوج قدرت و سربلندی قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال با بیان اینکه مسئله بسیج از جمله مسائل مهم و ضروری کشور است، گفت: بسیج بازوی قدرتمندی است که امام راحل با بصیرت بی مثال خود مسئله آن روز انقلاب و اکنون آن را درک کرده و با تشکیل این نهاد مقدس دوام انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.
وی نقش بسیج در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را مهم خواند و افزود: اگر از آغازین روزهای انقلاب بسیج عمومی مردم پشتوانه این نهضت نبود، هیچگاه انقلاب به پیروزی و ثمر نمی رسید.
پورزینال انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب های جهان متفاوت دانست و بیان کرد: تمایز انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب ها همین بسیج عمومی و مردمی است که در محور ایمان به خدا، وحدت کلمه و پیروی از رهبری دینی و اسلامی گام های استواری برداشتند.
وی حضور بسیج در تمام صحنه ها را به موقع و قدرتمند دانست و افزود: اگر حضور بسیج نبود توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی نمی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها