خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: زمانی جشن انقلاب لذت بخش است چه مشکلات مردم برطرف شود و این قابل اجراست.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در سومین جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر در سخنانی با تبریک ایام هفته وحدت و بسیج اظهار کرد: در سال ۱۹۷۰ در دوران جنگ سرد کمیته خطر جاری توسط سناتورهای مجلس سنا و سازمان سیا و افراد با سابقه تشکیل شد و هدف آن باید عبور ار دوران جنگ‌ سرد و رفتن به مرحله‌ جنگ نرم بود و با شوروی از طریق جنگ نرم مقابله کردند.
وی افزود: بعد از ۱۱ سپتامبر دوباره این کمیته را راه اندازی کردند بر علیه جمهوری اسلامی تا آسیب وارد کنند هر چند جنگ سخت را داشتند و نتوانستند نتیجه بگیرند و روح امام شاد که بسیج را شکل دادند که خیلی کمک بزرگی برای اداره جنگ بود و با مدیریت امام بروز شدیم.
دبیر ستاد چهلمین سال انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: رهبری انقلاب تاکید بر هوشیاری دارند که از راه جنگ نرم دشمن وارد می شوند با توجه به تجربه ای که دشمن از شوروی دارند و از جنگ سخت ناامید هستند.
وی ادامه داد: در جنگ نرم دشمن دنبال وضعیت داخل کشور است هر چند در بیرون طراحی می کنند و در داخل بخشی ما هستیم که اجرا می کنیم و آب در آسیاب دشمن می ریزیم و تدبیر می کنند رهبری.
قندهاری اضافه کرد: امروز نیاز وحدت و انسجام ملی داریم و دستور قرآن هست وحدت حول محور رهبری انقلاب که تداوم راه معصومین است و در چهل سالگی انقلاب تجربه دشمن این است که هر چه تجربه کردند نتیجه نگرفتند و انتقام می خواهند بگیرند و خیلی روی جنگ سخت وقت نمی گذارند و جنگ نرم را مد نظر دارند و زمانی موفق هستند که در داخل چیزی را ببینند.
وی باببیان اینکه رهبری انقلاب بر مشکلات مردم تاکید کردند که حل شود گفت: با این نگاه که سپاه وارد شده خدمت رسانی در کشور و باید واقعا شبانه روز بدویم و رهبری این را می خواهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تشکیل ۱۴ کارگروه و اضافه شدن کارگروه دفاعی امنیتی و کارگروه سپاه و بسیج در ستاد چهلمین سال انقلاب اظهار کرد،: باید کار انجام شود و مردم نیاز به خدمت رسانی دارند و جشن انقلاب زمانی لذت بخش است که مشکلات مردم سر و سامان بگیرد.
وی با بیان اینکه بسیج هر کجا وارد شد معجزه کرد و هر جا مشکلی بود بسیج وارد شد گفت: بسیج تجربیات را و باید استفاده کرد، کشور نیروی انسانی و امکانات دارد و تدبیر می خواهد تا مشکلات سر و سامان بگیرد و مردم در صحنه باشند.
قندهاری با اشاره به حضور عالی مردم در راهپیمایی،۱۳ آبان گفت: طبق گزارش های داده شده امسال نسبت به سال گذشته متفاوت بوده است با این همه مشکلات مردم پای کار انقلاب هستند و شایسته خدمت هستند.
وی ادامه داد: سه مناسبت داریم هفته بسیج باشکوه تر برگزار شود و مناسبت بعدی در ۹ دی که باید برنامه ریزی شود و ۲۲ بهمن اوج برنامه هاست که علی رغم خواسته دشمنان جشن بی نظیری را به پا خواهد کرد البته با حفظ شأن فاطمیه.
ارسال نظرات
پر بیننده ها