فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) تاکید کرد:

مسجد محوری ویژگی محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان گفت: مهمترین ویژگی بارز محله اسلامی شهرک شهید بهشتی، مسجد محوری است که باید الگویی برای سایر محلات اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۱۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در مراسم افتتاحیه شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود در جمع اهالی این محله در مسجد میام ابن عقیل در سخنانی با بیان اینکه ویژگی این محله تحرک و پویایی و احساس مسئولیت و الگو شدن که مردم جمع شوند و بخواهند بشود اظهار کرد: این تلاش شما در استان و کشور اثرگذار بوده است و الگویی برای محلات اسلامی است.
وی تاکید کرد: مسجدمحوری که دوستان در این محله داشتند و مردم با هدایت امام جماعت مسجد و هیئت امنا و پایگاه تلاش کردند و مردم خودشان دور هم شوند و مشکلات خود را حل کردند ویژگی اثرگذار و مهمی است.
فرمانده سپاه استان گفت: با ظرفیت خود و مطالبه از سایر دستگاه‌ها این مدلی است که باید در سطح استان توسعه پیدا کند.
وی با بیان اینکه افتتاح دفتر شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود و مشارکت حداکثری مردم و جنس ورود و نقش آفرینی مردم تبدیل به الگو در استان و کشور کشور شده افزود: نگاه ما این است که مردم باید نقش آفرین باشند و در این کار و تلاش، انجام رسالت کار ماست.
در این نشست که با قرائت قرآن همراه بود، مهدی غلامی دبیر شورای محله اسلامی و فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شهرک پرداخت و گفت: ۳ خانه مسکونی در این شهرک به همت اهالی و کمک شورای محله اسلامی و بسیج سازندگی بنا و ۱۵ واحد مسکونی نیز مرمت و بازسازی شده اند.
با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود حکم مسئولیت حجت الاسلام جغتایی به عنوان مسئول شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی اهدا و دفتر محله اسلامی شهرک شهید بهشتی افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار