خبرهای داغ:
دفتر شورای محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) با حضور دبیر شورای محلات اسلامی سپاه استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۲۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آئین افتتاحیه دفتر محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) شاهرود به همت پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد ابوالفضل برگزار شد.
حجت الاسلام حسین یحیایی دبیر محلات اسلامی استان سمنان قرارگاه شهید شاطری در سخنانی با تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار کرد: محله اسلامی یک نظام فکری رفتاری در راه خدمت به مردم است و تحقق پیدا نخواهد کرد مگر اینکه مردم آن محله پای آرمان های آن محله باشند و در راستای تحقق اهداف انقلاب و اسلام تلاش کنند.
وی افزود: در محله ای که امنیت و بهداشت و آرامش نباشد نمی توان گفت اسلامی است، اسلام برای آرامش و آسایش است و دارای لطافت است.
یحیایی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به مدینه فاضله همه ما باید تلاش کنیم و شوراهای محلات اسلامی در ۲۲ محله استان کار خود را شروع کرده اند و شاهرود در سطح کشور رونمایی کرد و امروز در کشور ابلاغ شده و شاهرود امروز یک برند در کشور است و به فال نیک می گیریم افتتاح دفاتر محلات اسلامی شاهرود را در این ایام مبارک و مقدس.
در این مراسم حکم رئیس شورای محله اسلامی قائمیه با حضور دبیر شورای محله اسلامی سپاه استان سمنان اهدا و دفتر این شورا نیز افتتاح گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها