مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با اجرایی شدن ۲۲ طرح آبرسانی روستایی به همت بنیاد برکتبیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است گفت: بنیاد برکت به صورت مشارکتی ۵۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت و مابقی اعتبار نیز از محل استانی تأمین می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۳۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
پاسره افزود: بنیاد برکت به صورت مشارکتی و در قراردادی ۲ ساله در اجرای ۲۲ طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد، همکاری می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اجرای طرح آبرسانی شامبراکان گچساران را یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح ۲۰۰ خانوار با جمعیتی افزون بر ۸۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

پاسره با اشاره به اجرای فاضلاب‌های روستایی برای اولین بار در دولت تدبیر و امید اضافه کرد: فاضلاب روستای شوتاور به مرحله نهایی رسیده و هم اکنون به صورت رایگان در اختیار اهالی قرار دارد.
وی افزود: فاضلاب تنگاری دشت روم نیز بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پاسره تصریح کرد: حراست از منابع زیر زمینی، تلاش برای آلوده نشدن آب چاه‌ها و البته بهداشت و سلامت روستا‌های بزرگ، استراتژیک و گردشگر پذیر استان، لزوم اجرای سیستم‌های فاضلاب روستایی را ضروری کرده است.
ارسال نظرات