امام جمعه بیله‌سوار گفت: مأموریت امروز بسیج، حفظ روحیه انقلابی، شرکت در سازندگی اقتصادی و کمک به دولت است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

مأموریت امروز بسیج، حفظ روحیه انقلابی و کمک به دولت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام اصغر جدایی در دیدار با فرمانده نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، با تبیین فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «واژه‌ای دوست داشتنی‌تر از واژه بسیج در ادبیات رایج ما پیدا نمی‌کنید»، اظهار کرد: هر کسی که به کشور، نظام ، انقلاب و ولایت علاقه‌مند است‌، احساس مسئولیت می‌کند، به فکر حفظ آرمان‌های انقلاب و ساختن کشور است، یک بسیجی محسوب می‌شود .

وی حادثه عاشورا را یک مکتب و یک استراتژی خواند و افزود: بسیج هم متشکل از فرهنگ و استراتژی است؛ مأموریت امروز بسیج، حفظ روحیه انقلابی، شرکت در سازندگی اقتصادی و کمک به دولت است.

امام جمعه بیله‌سوار تأکید کرد: دولت باید سعی کند فارغ از نگاه‌های جناحی، از همه ظرفیت‌ها استفاده کند؛ زیرا نگاه جناحی از ناحیه هر دولتی باشد عامل رکود و عقب‌ماندگی است.

وی گفت: انحصار طلبی جناحی سبب تعطیلی بسیاری از استعدادهای کشور است؛ از ایم رو، همه ما باید سعی کنیم از تمام ظرفیت‌های نیروهای جامعه استفاده کنیم.

جدایی بیان کرد: در زمان کنونی نیاز به وحدت و همدلی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، زیرا دشمن درصدد ایجاداختلاف بین همه اقشار و مناطق کشور است.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد: یادمان نرود که همه ما مسلمان بوده و تابع قرآن و یک پیامبر هستیم لذا تفاوت در نگرش‌های سیاسی نباید قلب‌های ما را از هم دور کند.
جدایی گفت: همه باید دست به دست هم داده و در کنار رهبر عزیز و فرزانه کشور را آباد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار