مديرمسئول روزنامه جوان گفت : انتخاب رفاه يا داشتن انقلاب دو القاي آمريكائيها براي مردم ايران ميباشد؛ تا مردم به اين باور برسند كه مسير رفاه از انقلاب جداگانه است ، درحالي كه پيشرفت هاي علمي ، صنعتي و دفاعي كشور در اين انقلاب روي داده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ عبدالله گنجي مديرمسئول روزنامه جوان در نشست روشنگري سياسي با موضوع مقايسه قبل و بعد انقلاب ، درمسجد الزهراء هپكو شهرستان اراك، استقلال سياسي را مهمترين دستاورد انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامي ايران براي بدست آوردن استقلال سياسي خود هزينه هاي زيادي را داده است و نسل جوان بايد اين دستاوردها را با حدود 200 سل تحقير گذشته ايران مقايسه كند.

وي دليل داشتن استقلال سياسي را اقدامات فراوان دشمنان در مدت 40 سال دانست و گفت : از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي حملات و توطئه هاي مختلف دشمنان عليه انقلاب آغاز و هنوزهم ادامه دارد و اين حجم از توطئه ها ، شاخص مهم اندازه گيري استقلال ايران اسلامي ميباشد.

گنجي همچنين خاطر نشان كرد : امام خميني (ره) كليد استقلال و عزت كشور را در اسلام ناب مي دانستند و دشمنان مثلث ولايت فقيه ، نهضت عاشورا و انتظار را فراتر از موضوعات ظاهري قدرت ايران ميدانند و همين سه ظلع باعث پيروزي و حفظ انقلاب تا به امروز شده است .

مدير مسئول روزنامه جوان با بيان اينكه خلاقيت در قبل از انقلاب وجود نداشت، گفت : يك زماني ما براي داشتن موشك احتياج به كشورهاي ديگر داشتيم ولي هم اكنون جزء 5 كشور اين صنعت در دنيا هستيم و بروز اين خلاقيت ها ، دربعد از انقلاب شكل گرفت .

عبدالله گنجي در ادامه تصريح كرد : تسليم شدن در مقابل استكبار رفاه به همراه ندارد و كشورهايي مثل پاكستان و مصر كه از متحدان آمريكا به شمار ميروند درچه وضعيتي دارند و آيا ايران با 40 سال تحريم ازاين كشورها جلوترنيست ؟

وي به حضور ايران درمنطقه پرداخت و افزود : آمريكا در 500 نقطه دنيا نيرو دارد ، چون اهداف مشخصي دارند و براي مردم شان فرهنگ سازي شده ، ومردم هزينه هاي اين حضور را با ماليات پرداخت ميكنند ، اما اين مسئه براي مردم كشور ما فرهنگ سازي نشده و به همين خاطراست كه بسياري ازفعاليت هاي منطقه اي ما، زيرسئوال ميرود.

گنجي به خواسته هاي آمريكا درمنطقه اشاره و گفت : ملت سازي ، دولت سازي ، تسلط برنفت و گاز و همچنين تضمين منافع اسرائيل از مهمترين خواسته هاي آمريكا درمنطقه خاورميانه ميباشد و اين خواسته ها به بركت جبهه مقاومت ناكام مانده است.

فعال سياسي به نقشه اصلي دشمن براي ساقط كردن نظام پرداخت و خاطرنشان كرد : دشمنان راه براندازي جمهوري اسلامي ايران را خالي كردن پشت نظام ازجريان مذهبي و سياسي شيعه دراسلام است و با تبليغات گسترده خود به دنبال فاسد جلوه دادن اين علماء دربين مردم هستند.

مديرمسئول روزنامه جوان قرار دادن مردم ايران برسر دوراهي انتخاب را از ديگر ترفند ها دانست وگفت : انتخاب رفاه يا داشتن انقلاب دو القاي آمريكائيها براي مردم ايران ميباشد؛ تا مردم به اين باور برسند كه مسير رفاه از انقلاب جداگانه است ، درحالي كه پيشرفت هاي علمي ، صنعتي و دفاعي كشور در اين انقلاب روي داده است.

وي همچنين نداشتن پول رامشكل اصلي كشورندانست و تصريح كرد : همه مسئولين اقتصادي دولت از داشتن پول در اين كشور ميگويند و علت بوجود آمدن مشكلات اقتصادي در كشور از سوء مديريت دولت بوده است.

گنجي در ادامه با تاكيد بر اينكه استقلال كشورهزينه دارد، افزود : برجام يك نمونه واضح و مشخصي براي عدم اعتماد به آمريكا بود و آنها به دنبال تسليم شدن كامل جمهوري اسلامي ايران هستند و ميخواهند تمام موئلفه هاي قدرت نظام را بگيرند و ايستادگي روي استقلال كشور قطعا هزينه ايي زيادي به همراه دارد .

فعال سياسي همچنين تصريح كرد : انتخاب ترامپ و اقدامات وي درسطح دنيا و منطقه باعث وحدت دروني ايران شده ، چون ترامپ همه مسئولين و مردم را به يك چشم نگاه ميكند و توانسته چهره عريان آمريكا را به همه نشان دهد .

وي حركت به سمت شرق را مهم دانست و افزود : پاشنه آشيل نظام مسئله نفت ميباشد و وابستگي به همين نفت ميتواند ما را مجبور به تسليم كند؛ چون وجودش درهركشوري خلاقيت را از بين ميبرد و دراين بين بايد ازظرفيت هاي اساسي شرق دنيا استفاده لازم را داشته باشيم.

گنجي داشتن صداي واحد در بين مردم و مسئولين را لازم مهم دانست و تصريح كرد : دشمن از چند صدايي و عدم وحدت بهترين استفاده را خواهد كرد و نخبگان حاكميت بايد يك صداي واحد نسبت به مسائل مهم و اثرگذار دنيا داشته باشند و اگر هم صدايي وجود داشته باشد، مردم هم اين منطق ها را خواهند پذيرفت .

مديرمسئول روزنامه جوان به حوادث دي ماه 96 و مرداد 97 هم اشاره و گفت : حدود 65 درصد افرادي كه دراين حوادث دستگير شدند، اصلا نيازمند و مستضعف نبودند و مشكل اقتصادي هم نداشتند ؛ بلكه اين افراد كساني بودند كه يك شبه پولدار شده بودند و به دنبال خرج كردن پول هاي خود در راه مبتذل فرهنگي بودند.

عبدالله گنجي همچنين به گروه ديگر آشوبگران اشاره وگفت : گروه ديگر آشوبگران كساني بودند كه در مواجهه با نظام حاكميت و دولت متنفر شده بودند و درصدد انتقام بر آمدند و عملكرد برخي مديران باعث بروز اين حوادث شد .

وي در پايان با تاكيد دورباره بر داشتن استقلال كشور،خاطرنشان كرد : هيچ كشوري نميتواند تضمين دهد كه انقلاب اسلامي با تسليم شدن به رفاه و عزت ميرسد و براي ادامه اين استقلال بايد روي پاي خودمان بايستيم و اين ايستادگي هزينه دارد.

ارسال نظرات