مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای فراهان گفت: دشمن بلحاظ تجهیزات نظامی خیلی قدرتمند تر است ولی نتوانسته هیچ غلطی بکند و آنچه توان رزمی رزمندگان ما را ارتقا می دهد، مقاومت اعتقادی رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۹۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با سومین روز از هفته بسیج، یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان فراهان با حضور مشاور عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان، خانواده شهدا و بسیجیان برگزار شد.
خسرو عروج، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به توان رزمی رزمندگان اسلام گفت: پایداری و مقاومت رزمندگان اسلام در دنیا نظیر ندارد، توان رزمی ارتش های دنیا با انواع سلاح های پیشرفته در برابر توان رزمی رزمندگان اسلام اندک و ناچیز است.
وی افزود: دشمن بلحاظ تجهیزات نظامی قدرتمند است ولی نتوانسته هیچ غلطی بکند و آنچه توان رزمی رزمندگان ما را ارتقا می دهد، مقاومت اعتقادی رزمندگان ما است.
سردار عروج اظهار کرد: دشمن بر نوع جنگیدن ما تفکر کرده است، رئیس جمهور سابق آمریکا بیان کرد که دفاعی که این ها می کنند از عقل آدم عادی خارج است، شعوری بالاتر از انسان این رزم را هدایت می کند. تجهیزات این رزمندگان انفرادی و در سینه‌ و قلب‌ شان است و بر اساس آن می‌جنگند.
مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ویژگی خاصی دارد، یک فرمانده در رأس آن حضور دارد که توطئه ها دشمن را در هم می شکند. فرماندهی این نهضت با خداوند است و همه حول محور خدا دور هم جمع هستند.
وی خاطر نشان کرد: وصیت نامه شهدا مملو از مصادیق و برهان هایی دانست که حجت را بر بشریت تمام می کنند و هر فردی که در این وادی قدم بردارد، پیروز میدان است.

ارسال نظرات